Gå til innhold

Hvilken bærbar til bruk for spill, prisklasse 5000-9900?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg trenger tips til kjøp av en grei spill pc (bærbar) som kan kjøre de fleste spill. Den skal koste mellom 5,000 - 9,000kr. Den kan gjerne være en multimedia pc og gjerne ha windows 7.

Takker for tips :!:

 

Multicom sine bærbare modeller har fått mye skryt i diverse tester. Har ikke selv testet noen av disse, men en stor fordel er at man har mulighet til å konfigurere mange av disse selv med hensyn til hvilke komponenter som ønskes.

 

KHLB2 starter på 7199,- og har et ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3 skjermkort og 4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (2x2GB). Du har også mulighet for turbominne, samt å velge ønsket Intel Core 2 Duo prosessor (fra 2,2GHz til 3GHz) og størrelse på harddisken.

 

I og med at jeg ikke har fått testet disse selv, vil jeg ikke anbefale spesifikke modeller eller oppsett, men nå har dere hvertfall en plass dere kan se på litt forskjellige modeller.

Som sagt, jeg synes det er en stor fordel å kunne velge litt komponenter selv da det er lettere å få den tilpasset dine behov.

De har også "gamer-modeller" med 17" skjerm, men disse er dyrere og starter på rundt 13-14000,- og oppover.

 

De fører selvsagt ikke bare sine egne modeller, men også PCer fra Asus, HP, Acer, Toshiba etc. For å se en oversikt over hvilke bærbare de har å velge mellom, klikk HER.

 

Ellers er det mange nettbutikker (Komplett, Netshop osv) som fører bærbare PCer, men grunnen til at jeg nevnte Multicom spesifikt er den lettvinte konfiguratoren for å velge komponenter. Håper det hjalp litt selv om jeg ikke kunne komme med mer spesifikke forslag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...