Okeblol Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei Er lei av å måtte kravle under bordet for å plugge i headset pluggen hver gang jeg skal spille for ikke å lage feedback på ventrilo Høyttaler systemet jeg har atm har ikke mic-in på volumkontrolleren på desktop, dvs at jeg kan enten bruke høyttalerne og ha mic koblet i lydkortet (og derfor lage feedback) eller jeg kan koble ut høyttalerne og koble headsett i lydkortet. Dette har jeg sett meg lei på, og i og med at jeg nylig har anskaffet meg et asus Xonar D1 som ikke er kompatibelt med mine nåværende creative 2.1 høyttalere (de fungerer bare på creative kort...) tenkte jeg å anskaffe nye høyttalere. Jeg var og kjøpte et sett logitech z-523 som har headset-in og en line-in på volumkontrolleren, men denne line-in fungerer ikke med mikrofon, sukk. Det står bakpå eska at den er lagd for iPod og en logitech mp3 spiller, er tydeligvis ikke beregnet for mikrofon Det jeg trenger er med andre ord et 2.1 høyttaler sett hvor jeg kan koble mikrofonen og headsettet i volumkontrolleren oppe på pulten, slik at jeg slipper å kravle rundt på gulvet for å koble de til direkte i lydkortet. Det er ikke lett å bli klok på om høyttaler settene har denne muligheten ved å se produktsidene på div. nettbutikker. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Koble den blå kabelen fra anlegget til pcen, inn i den rosa kontakten i pcen, istedenfor i den blå. Og så prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå