Gå til innhold

PC-kjøpere må avlegge terror-løfte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dumme amrikanere, en kan sikkert gå på en våpenbutikk og kjøpe rifler, guns og hagler og ei trillebår med ammo uten at noen spør hva det skal brukes til.. men skal du kjøpe pc oioioioioioi da må de forsikre seg om at du ikkje skal fremstille våpen med den.

Hvilken terrorist er så teit i hode (bortsett fra krekar og advokaten hans) at de krysser av for ja da..

Lenke til kommentar

*vakle mellom hysterisk latterkrampe og trangen til å klaske hue gjentatte ganger i bordplata*

Herrefred... Er det mulig? *le oppgitt* Men, i ett land der det man kan saksøke fastfood-kjeder fordi man blir feit av å ete der så er vel det meste mulig. Only in America sier jeg bare :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
*vakle mellom hysterisk latterkrampe og trangen til å klaske hue gjentatte ganger i bordplata*

Herrefred... Er det mulig? *le oppgitt* Men, i ett land der det man kan saksøke fastfood-kjeder fordi man blir feit av å ete der så er vel det meste mulig. Only in America sier jeg bare  :lol:  :lol:  :lol:

vel, det ble jo aldri noe av den rettsaken, ble avvist av en dommer fordi han mente det var så innlysende at man blir fet av fastfood at "ofrene" må ha forstått at det ikke var slankende å spise 20 big mac i uka.

men jeg skjønner vel egentlig dell også da, det er jo usa, og de vil vel sikre seg at det ikke oppstår problemer i etterkant..

Al Qauida used dell computers to launch attack on washington

Al Qauida sponsored by dell

ikke fin reklame

Lenke til kommentar

Typisk amerikansk....det må være ment humoristisk ellers tror jeg de bruker ressursene sine mot terror litt feil.. :shrug:

Dell er vel ikke det eneste stedet man kan kjøpe pc,og det er jo bare å svare nei.Sikkert ingen som kommer på døra og sjekker om du sitter å produserer SCUD-raketter nede i kjelleren..

Lenke til kommentar

Men hva da hvis du faktisk skal bruke PC'en til å lage masseødeleggelsesvåpen(puh!)!! Det finnes jo tross alt bedrifter i Norge som lager slikt utstyr... eller hvis du er ansatt og tenker å sitte hjemme å konstruere litt også.. Interessant.

Lenke til kommentar

gammelt nytt, men hadde vært intressant å se hva som skjedde hvis man svarte ja...blir man oppringt av NSA/CIA da eller? elller kommer FSK på døra direkte :lol:

edit: kan ikke huske å ha svart på et slik sp.mål da jeg bestillte den andre Dell maskinen min, dette året...hmmm......da har jeg altså rett til å lage masseødeleggesesvåpen uten at Dell kan klage? mwahahahahahahahahah...ehh, ja :oops:

Lenke til kommentar

mon tro om dette spørsmålet kommer hos Dell:

"skal du bruke maskinen til å bryte kopisperre på produkter fra musikk, programvare eller filmbransjen, eller på andre måter bruke slike produkter på måter som ikke er forenlig med nevntes interesser?"

bare spør... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...