Biler Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hei! vi har en gammel bil i grasjen, og faren min tenkte å kaste den, den er hel, ikke noe mangel. den er Toyota Carina 1990. Jeg vil style bilen. vil skaffe fine felger. den har ikke cd-spiller, vil montere cd-spiller på den med skjerm. kan man style sånt bil? Bilen har del rust kan jeg få fikset det? den har godt 250km burde jeg bruke tid på å style denne bilen? og hva kan jeg style med denne bilen? hvorfor jeg tenkte å style bilen er at man ikke ser toyota biler som stylet på veien, eller at man ikke er vant til det. Takk for håndsvar håper på raskt svar. Endret 26. desember 2009 av Biler Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei!vi har en gammel bil i grasjen, og faren min tenkte å kaste den, den er hel, ikke noe mangel. den er Toyota Carina 1990. Jeg vil style bilen. vil skaffe fine felger. den har ikke cd-spiller, vil montere cd-spiller på den med skjerm. kan man style sånt bil? ja det kan man Bilen har del rust kan jeg få fikset det? jada det kan man få fikset, men uten å vite hvor mye det er så er det vanskelig å si noe om hvor vanskelig/mye arbeid det blir den har godt 250kmburde jeg bruke tid på å style denne bilen? har du lyst har du lov, vis du vil får du det til, osv osv. og hva kan jeg style med denne bilen? styling av bil gjøres med styling venligvis, ja og lakk. Lenke til kommentar
Biler Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Det er ikke så stort rust, eller vet ikke helt, men det er rust over julbuene ikke noe ved dørene, bare en liten rust ved bakdøra. og lurer på hvor lenge tror du det skal brukes på å style bilen, og hvor mye tror du det kommer til å kaste, og takk for svarere de ga meg et stor håp Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 hvor mye penger vil du bruke og hvor lang tid har du til rådighet? finn ut hvor ille rusten er og om du kan/tør fikse det selv. finn ut hva slags styling du vil ha og se på prisen, husk at du bør lakke bilen etterpå for at ting skal se bra ut så finn ut hvor mye det vil koste å få lakket delene eventuelt hele bilen. samme med alt annet du tenker på å gjøre med bilen. Lenke til kommentar
Biler Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 finn ut hvor ille rusten er og om du kan/tør fikse det selv. hvordan kan jeg finne ut hvor ille rusten er. og jeg tror ikke jeg kan gjøre noe selv enn å finne deler til den og kankje bytte dekk, ikke noe mer og delene har jeg ikke bestem meg for enda, men kan du gi meg tips for delene.? vil ikke noe dyre deler, greie men lit fine Lenke til kommentar
Biler Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) og lurer på hva greie over bakdøra heter og om dt finnes noe norske sider jeg kan kjøpe delene fra? og takk for alle svarene Endret 26. desember 2009 av Biler Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) hvordan finner du vanligvis ut av ting som er galt med en bil og hva som må til for å fikse det? man snakker med en mekaniker eller et verksted som kan ta en kikk. nei jeg kan desverre gi deg noen tips på styling til bilen. rett og slett fordi jeg ikke har slik bil selv eller ser at ejg skal bruke tid på google for å finne styling til bilen din. eneste jeg kan anbefale på dette er bsbildeler.no siden det er den jeg kom på i farta. jeg får et inntrykk av at du ikke helt har kompetanse på dette med styling og fiksing av bil og ser etter folk til å gjøre jobben for deg, da kan du jo prøve Custom Cars *tillegg* så du kom med et nytt spørsmål, det kalles vel oftest vinge eller spoiler Endret 26. desember 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Biler Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 takk for alle svarene, jeg sa ikke engang at jeg hadde erfaring, men vill style en bil har ikke sagt at jeg skulle gjøre med mine egene hender, men sikkert noen som hjelper meg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det første du kan begynne med er: hvor mye har du egentlig sett for deg å bruke på bilen? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) takk for alle svarene, jeg sa ikke engang at jeg hadde erfaring, men vill style en bil har ikke sagt at jeg skulle gjøre med mine egene hender, men sikkert noen som hjelper meg. tittelen på denne tråden er: kan jeg få det til? så jeg bare gikk ut ifra at du ville/skulle gjøre jobben selv. Endret 26. desember 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Biler Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) så jeg bare gikk ut ifra at du ville/skulle gjøre jobben selv. å jaa sorry. mente at om jeg kunne få det til å stuyle sånt bil men ikke aleine å fikse det som er slit med bilen tror jeg skal begynne med Endret 27. desember 2009 av Biler Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Slik jeg ser det bør du fikse bilen først, og så heller vurdere styling. Tipper det er en del gale med bilen da din far vil kaste den. Rust på hjulbuer er ikke direkte farlig og noe du kan ta selv vis du tørr å starte med det. Jeg er mer bekymret for rust under bilen. Ville fått den sjekket av mekaniker for rust under, tatt en service på den osv først. Fått den i brukbar stand. Styling på en slik bil blir for meg unødvendig og et sløseri av penger. Koster nok lett 20 000 vis de skal gjøres ordentlig, og vis du ikke kan montere styling osv selv koster det nok fort mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå