Gå til innhold

Har planar om å kjøpe meg min aller fyrste Mac pc, er denne OK?

Anbefalte innlegg

Har planar om å kjøpe meg min aller fyrste Mac pc, og har sett på denne iMac’en:

• iMac 27"

• 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7

• 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 4x2GB

• 1TB Serial ATA Drive

• Apple Magic Mouse

• Apple Trådløst Tastatur

Den skal brukast til fotoshop og litt videoredigering, er dette greie spesifikasjoner?

Bør eg bytte ut trådløs mus med kablet?

Svein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har planar om å kjøpe meg min aller fyrste Mac pc, og har sett på denne iMac’en:

• iMac 27"

• 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7

• 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 4x2GB

• 1TB Serial ATA Drive

• Apple Magic Mouse

• Apple Trådløst Tastatur

Den skal brukast til fotoshop og litt videoredigering, er dette greie spesifikasjoner?

Bør eg bytte ut trådløs mus med kablet?

Svein

Trådløs mus har en tendens til og ha noen tifledige laggs, om du er villig til og betale 1000 kr for en trådløs mus eller mer er det mindre sjanse for lag.. men jeg anbefaler kablet noe som gir deg en mer stødig hånd.

Lenke til kommentar

Ikke bytt ut den trådløse musen. For det første er det en bluetooth-mus, og de problemene som beskrives har jeg ikke opplevd på slike. For det andre er Magic Mouse noe av det bedre Apple har produsert av datamus, å få en kablet Mighty Mouse er ikke særlig moro. Husk at du ikke har numpad på de trådløse tastaturene, trenger du det er det lurt å gå over til det «store» med kabel.

For øvrig er det en helt utmerket maskin du har sett deg ut, kan vanskelig se for meg noen grunn til at du ikke skal bli fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...