Gå til innhold

Fyllesyk av vin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det kommer litt an på hva du har spist o.l. Erfaringen er den at du sjeldent til aldri blir fyllesyk dersom du får i deg vann og mat før du legger deg. Alkohol dehydrerer kroppen veldig, noe som kan føre til bla. hodepine dagen derpå.

Erfaringa med vin og annen lav % alkohol er at du må drikke store mengder og at dette fører til kvalme. Igjen, veldig individuelt :)

Lykke til!

Endret av fuzzyboots
Lenke til kommentar
Takk for svar.

Jeg kan tilføye at jeg ikke tåler så mye, og blir full av litt over ei flaske vin.

Hadde jeg vært deg hadde jeg fastet ca 3 timer før du skal drekke. Da blir du "mett" av vinen pluss at du blir fortere full (så slipper du å drikke så mye). Ønsker du forresten "rus-effekten" uten å drikke så mye så tar du 1 røyk. Nikotinsjokk er beste rusmiddelet for en som ikke røyker til vanlig. Du blir slapp og sjanglete :thumbs:

Kos deg :D

Endret av fuzzyboots
Lenke til kommentar
Ok, så det finnes ikke en "påstand" om at folk blir mer fyllesyke av hvitvin enn vodka?

Vel, jeg tror ikke det er helt arbitrært. Det er nok et flertall på en av dem.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal drikke hvitvin eller vodka.. Fylla blir så utrolig mye morsommere med hvitvin enn vodka, men jeg er jo så redd for å bli syk. Hvorfor må jeg være så ubesluttsom (!)..

Det beste du kan drikke er bacardi razz (rom) + brus. Relativt lav % (32) så det sier ikke bang, og den smaker himmelsk (veldig lite alkohol, haha).

Endret av fuzzyboots
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...