-TommyR- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har problemer med lydkort fikk nytt idg og får det forsatt che til finner ikkje driver og får ikkje instalert sp3 for windows xp Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Velkommen til forumet -TommyR- Går ut i fra at du har prøvd Windowsupdate? Velg egendefinerte innstillinger og se om du finner det du er ute etter der Vist det ikke funker må nok jeg(vi?) ha litt mer info. -Kjører du 64- eller 32-bit OS? -Hvilket lydkort har du kjøpt? Litt utenom: Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Så vennligst ikke bruk "che" igjen. Det er muligens enda mer irriterende i skriftlig form enn muntlig, men denne gangen har jeg "loven" på min side Retningslinjene finner du her. Det kan være greit å i det minste skumme gjennom dem om du har tenkt å bruke forumet en del Endret 27. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
-TommyR- Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 32bits åså får eg ikkje opdatera t sp3 på windows xp eg fekk et nytt lyd kort av onkelen min Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 har du pakken til lydkortet? finn navnet derfra. og har du prøvd windowsupdate? det funket ikke å installere Servicepack 3 der? Kommer det opp noen form for feilmelding? ta i isåfall screenshot og post det her Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) SMS-språk er ikke tillatt på forumet da det ikke er et godkjent skriftspråk. Det samme om man skriver dialekt. Det er kun en muntlig måte å uttale seg på, som kan være tungt og vanskelig å lese om det skrives slik det sies. Skriv enten bokmål eller nynorsk, som er de to eneste norske skriftspråkene som faktisk eksisterer. Husk også å legge inn punktum, komma og mellomrom der de skal være, ellers kan teksten bli nær umulig å lese og å forstå. Endret 27. desember 2009 av Marekatten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå