Carpe Dam Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eller spinne. Med litt fantasi kan man sikkert gjøre det også med den der. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 mobilen? ossen funker d da?.. ossen få den til å vibrere? haha, du kan få noen til å ringa deg uten at du tar an :!: Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis du gåt inn på vibrasjonsinntillingene så kan du liksom kjenne hvilken grad du vil ha, da stikker du den inn med en finger som du tar opp å ned ettersom vibrasjonen slutter Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Stikke fingeren inn i mobiltelefonen? Lenke til kommentar
kreschni Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nei ikke inn i mobilen X) Men du mååå jo ikke ha noe som vibrerer heller. Om du finner noe annet som tenner deg, når du er i riktig humør er nesten halve jobben gjort. Etter det klarer man seg selv med leker (som nevnt av andre), eller ganske enkelt en finger. Om du trenger tips til stemningen, så er det bare å finne ting du liker. Musikk etter smak, duftlys, fantasier, bilder filmer...osv. Finnes mye gratis av de siste på nettet Ting som jeg selv kunne ha brukt.... Mobil, el-tannbørste, vibratoren min. (Var forresten ikke flaut å kjøpe den over disk på kondomeriet) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 baksiden av en vibrerende barberhøvell?? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 IKKE bruk mobilen! Er du klar over hvor mye bakterier som kan være/er på den lille atombomben der? Jeg hadde ihvertfall ikke sluppet den i nærheten av et ubeskyttet kjønnsorgan. Det beste du kan gjøre er å ta deg en tur på kondomeriet. Hvis ikke dette er aktuelt, kjøp deg en vibrerende tannbørste, eller bruk en vibrerende barberhøvel. Utenom disse finnes det sikkert flere alternativer som jeg ikke kan komme på akkurat nå, men tenk hygiene. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dra en kondom over mobilen, eller bruk den utenpå undertøyet. Hey Presto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg