Gjest Guest_reebook_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Som tittelsen sier, HVA kan man bruke som klitorisvibrator som man har i hjemmet.. ikke dildo og vibratorer man kjøper på kondomeri osv. men ting som man har hjemmet, eller kan kjøpe til hjemmet på vanelige butikker... jeg er desperat:) På forhånd takk. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Elektrisk tannbørste - kanskje ikke på børsten rett på klitten (hehe), men hvis du bruker baksiden? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vaskemaskin, i følge min søster. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Må leker evt. Har en skrivepenn jeg fikk da jeg var mindre, den går på batterier og kan lage forkjellige mønstre. Den hvis du har noe slikt elr noe andre leker, kanskje de funker. Lenke til kommentar
Gjest Guest_reebook_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tannbørste ja, det tenkte jeg faktisk på idag, men viss jeg spørr mamma om og få en eletrisk tannbørste føler jeg hun skjønner tanken, selvom det skulle hert normalt og spørr etter og kjøpe seg en sånn, kan jo kjøpe en som jeg har i toalettvesken da, men er det noen som har prøvd eletrisk tannbørste egentlig? hjelper det, og hvilken typer?.. Hehe, vaskemaskin ja!.. blir nok litt vanskelig da vi har felles vaskekjeller her jeg bor, hadde jammen tatt seg ut om jeg koste meg der nede når huseieren kom for å vaske klær.. Leker.. hmm ja, jeg prøver å leite men finner ingenting som kan funke.. håper på flere svar.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gå på butikken å kjøp elektrisk tannbørste da? Da vet jo ikke mamma'n din at du har en. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Mobilen. Bryr moren din seg virkelig så mye om hva du koser deg med at hun tror du vil ha en elektrisk tannbørste kun for det formålet? Men man dør jo heller ikke av å ta seg en tur på kondomeriet, da. Lenke til kommentar
Gjest Guest_reebook_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 mobilen? ossen funker d da?.. ossen få den til å vibrere? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det kommer an på hvilken telefon du har, iPhone har en egen applikasjon for formålet Lenke til kommentar
Gjest Guest_reebook_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 hmm, har desverre ikke iphone. har SE w995. ossen funker iphonen då? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) En drill eller noe annet elektrisk verktøy vibrerer jo rimelig greit. Men støyer sikkert og . Jeg ville satsa på tannbørsta, trenger ikke bruke børstebiten, men andre enden rister jo rimelig. Er du rask er det ingen som merker at den har vært borte heller. Endret 26. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Får jo noen billige fra kondomeriet, får lapp i posten og leveres i anonym eske. http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9764915 under 200 kr med frakt, billigere enn elektrisk tannbørste, og sikkert mer komfortabel Du kan bestille og hente på oppkrav hvis du ikke er gammel nok til å bruke kredittkort. Eller så har man jo playstation kontroll el med rumble, mobil er allerede nevnt, sett på vibrering og ring deg selv med lyden av.. Endret 26. desember 2009 av Actibus Lenke til kommentar
Gjest Guest_reebook_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 prøvde mobilen ista, funket dårlig .. eller var liiten vibr. playstation ja, haha Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Send meg adressa di så skal jeg sende deg en Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301 den koster under 20kr hjem i postkassa di! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gillette har jo en del barberhøvler som vibrerer for tiden, fungerer helt greit til formålet var det ei som fortalte meg en gang. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja, dealextreme er kjekt, så sant man har kredittkort eller paypal konto Lenke til kommentar
Gjest Guest_reebook_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 DEN var genial Kaktuz prøvd den? kjøpt noe fra denne siden, er den seriøs, sykt billig isåfall... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Av en eller annen grunn så tror jeg ikke trådstarter er over 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg