Gjest x5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei Jeg er en gutt på 21 år , 182 cm høy Jeg har nå gått ned fra 110 kg til 85 kg , men nå har jeg litt hud i bryste og magen. Lurte på finnes det noe form for trening som kan hjelpe meg med å bli kvitt hengehud som jeg har igjen. Jeg driver med styrke trening og jogger Eller må det bli operasjon ? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Huden vil stramme seg littegrann tilbake, men er det snakk om mye overflødig hud, vil den nok aldri kunne trenes vekk. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Må nok en oprasjon til, men det er stor mulighet å få den dekket. Lenke til kommentar
Gjest X5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva om jeg trener hardt, vil ikke musklene fylle plassen? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det kommer jo ann på hvor mye hud det er, men jeg har problemer med å se at det er løsningen. Hva med å ta en prat med legen din, kanskje hun/han har noen tips? Lenke til kommentar
Gjest X5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har vært hos legen , og jeg spurte om jeg hadde Gynecomastia Legen svarte nei.. men ville ta noen blod prøver .. får svar på det neste uke Han mente han jogging og aerobic er det eneste løsningen her eller operasjon hvis ikke det hjelper ... jeg har ikke så mye hud som henger men , nedre delen av magen hvos jeg har trusa som sitter rett under magen , har litt hud og fett der Og bryste ,mente legen det er litt hud.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Anbefaler trådstarter å lese råd fra lege i Vektklubb.no, Ina Wille, som stilte til tett på nett i VG angående tematikken, "Problemer med løs hud?". Klikk her. Ta selvsagt også opp tematikken med fastlegen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå