zaler Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Som sagt fant jeg et bildet av disse skoene og jeg har lyst på ett par til våren. De er sinsykt kule. De skal være kjøpt på Asos.com men fant de ikke:( Takk for hjelp:D! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Sålen minner meg om Vans, så du kan jo prøve å søke litt rundt etter "Vans Zapato Del Barco", som modellen heter. EDIT: Vans sin nettshop har skoene. Endret 27. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Er klar over at de ikke er helt like, men jeg ville tatt en titt på Sebago Spinnaker. De er i mine øyne langt penere enn Vans-skoene! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Bedre er de også! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Det tror jeg så gjerne. Hadde noen Vans Era som hadde elending kvalitet. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Hadde noen Vans Era som hadde elending kvalitet. Vi er nok ganske mange Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Tviler ikke. Blir ikke noen flere Vans på meg med det første med den ræva kvaliteten. Så til trådstarter: Anbefaler deg heller skoene fra Sebago enn de fra Vans, basert på mine erfaringer med Vans-sko. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg kan anbefale Sebago og Sperry basert på erfaringer! Lenke til kommentar
DavidF Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 mhm syns heller de orginale seiler skoene er penere, og kan faktisk brukes til mye som til en ordentlig shorts som står litt til vannet og båtlivet , dress, og litt andre pene klær, : Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Dress og seilersko blir stygt. Det funker ikke sammen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 ^+1 Navy blazer og beige chinos derimot Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) mhm syns heller de orginale seiler skoene er penere, og kan faktisk brukes til mye som til en ordentlig shorts som står litt til vannet og båtlivet , dress, og litt andre pene klær, : Det kan det ikke. Endret 2. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Seilersko funker supert til blazer, men dress er jo helt latterlig. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 En annen ting, hvordan ser en ordentlig shorts som står til vannet ut? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Ser litt majestetisk ut? Haha, jeg lurte på akkurat det samme. Var nok en liten feilformulering Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror DavidF burde slutte å skrive om noe han åpenbart ikke har noe peiling om. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror DavidF burde slutte å skrive om noe han åpenbart ikke har noe peiling om. Hvorfor har han egentlig ikke peiling? Om han mener det ser bra ut, så har han jo helt rett. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis du leser igjennom postene hans så er det tydelig at noe kunnskap om emnet mangler. Om han mener at noe ser bra ut betyr det ikke at det er "rett" Jeg prøver bare å holde en viss standard her slik at folk slipper å komme på forumet med spørsmål og bli feilinformert av svar fra folk som egentlig burde latt være å svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå