rsagneskar Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 hvordan legge inn spilelfilm på mobilen min? det er nokia n97 mini.. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 hvordan legge inn spilelfilm på mobilen min?det er nokia n97 mini.. Du må konvertere filmene til et format som spilleren på telefonen din kan lese. Det står at N97 mini spiller av mp4-filer. Prøv det. Søk på google etter konverteringsverktøy Eller prøv å finn deg et program for din telefon som leser .avi-filer (DivX). Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Testet med å konvertere en avi fil til 3gp. Brukte programmet "ImTOO 3GP Video Converter", og når jeg spilte av filmen på mobilen (HTC Hero), hakket det heftig og lyden var helt ute av sync. Brukte standard innstillinger i programmet. Noe jeg må stille på for at det skal være spillbart på mobilen? Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nero Movie it et et greit og brukervennlig program for aa flytte/convertere filmer etc. till baerbare produkter. info her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå