Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få henne til å like meg

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt dønn forelsket i en jente som går en klasse under meg, og jeg har blitt kjent med henne og funnet på en god del ting sammen med henne

Jeg har prøvd alle mulige tips om å få en jente til å like meg, Få henne til å le, Være aktiv i en samtale, Spør henne en god del spørsmål om hennes liv for å vise interesse, Lytte til alt hun sier, og smile ofte til henne, og det er ikkeno som viser at hun liker meg eller ei, Og jeg tror heller ikke at jeg har gjort noe galt, jeg vil bare veldig gjerne få noen tips fra dere om hva jeg burde gjøre med henne, og hva jeg burde spørre om... haha, A.K.A tips ;)

Jeg har klart å få henne til å le, smile og fortelle meg litt personlige ting, og det betyr vel at hun stoler mer og mer på meg, gjør det ikke?

Og det er heldigvis ingen current gutt hun har i siktet hennes, så det er bra.

Hun har fortalt meg en god del om henne selv, men det som knuser meg, er at hennes type gutter er: band gutter, asiatere, og feminine </3 :(.

Jeg har kjent henne i et par uker, og liker henne mer og mer, så jeg har tenkt å prøve selv om hun liker den slags gutter best.

Og en tips jeg trenger utholdelig mye, er hvor lenge burde jeg kjenne henne før jeg fyrer av spørsmålet? jeg har bare kjent henne fra starten av 9 til nå.

Jeg trenger svar ganske fort fordi jo lengere jeg ikke er med henne, jo mer gjør det vondt, jeg er på en måte glad for at jeg er dypt forelsket, og ha en så vakker jente i mitt liv, men det at vi ikke har så mye kontakt som jeg skulle ønske vi hadde, det ødelegger meg bare.

Gutt, 14 år

Endret av sameoldwall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har klart å få henne til å le, smile og fortelle meg litt personlige ting, og det betyr vel at hun stoler mer og mer på meg, gjør det ikke?

Men husk, så og si alt av det du skriver der oppe gjør hun med venninene sine også. Du må ta "steget videre" så du ikke blir den nye venninen hennes.

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar

Til Shaguar:

Det er der spørsmålet kommer inn: "hvor lenge burde jeg vente til jeg fyrer av spørsmålet" men det må jo ikke bety at dette "Steget videre" er å spørre henne om å bli sammen, etter min mening, er det kanskje litt for tidlig å ta det neste steget :S

Endret av sameoldwall
Lenke til kommentar

Ah, det er aldri for tidlig ;)

Men jeg ville ikke "fyrt av spørsmålet" heller finn på ting sammens, kino, svømming whatever.

Ha en flørtet tone, ikke ta det hele så seriøst og kall det en date eller noe.

Du kan feks spørre henne en dag, "ah, er en kul film på kino idag, skal dra å se den. Følge med?"

Ser du at hu er tiltrukket til deg gå for kysset!

Lenke til kommentar
Ah, det er aldri for tidlig ;)

Men jeg ville ikke "fyrt av spørsmålet" heller finn på ting sammens, kino, svømming whatever.

Ha en flørtet tone, ikke ta det hele så seriøst og kall det en date eller noe.

Du kan feks spørre henne en dag, "ah, er en kul film på kino idag, skal dra å se den. Følge med?"

Hun bør vel forstå hva han er ute etter? Det er ikke bra for ham hvis hun tror at hun skal på kino med en venn, men får seg en overraskelse når han kysser henne.

Lenke til kommentar

Ser ingen problemer med at hun blir litt overrasket hvis han kysser henne (vis hun er tiltrukket) Det vil skille han ut fra 99% av de andre guttene i en alder av 14 år.

Som Will Smith sa i filmen hitch "no woman wakes up saying "God, I hope I don't get swept off my feet today!"

Men ja, forstår hva du mener! Derfor er det veldig viktig å vise intent (At du vil ha henne!)

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...