Khaffner Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Som mange andre liker jeg å spille gitar og bass med høyt volum, men den lidenskapen deler jeg dessverre ikke med de andre her i huset. Jeg er derfor på jakt etter et headset til dette. Kriterier er: - Komfortabelt - Lukket - Støyskjermende, enten aktiv eller bare godt lukket - God til tenkt bruksområde Kan se an prisgrensen etter noen forslag, kjør på! Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 du finner mye bra som passer kriteriene dine i stickyen "En liten guide til kjøp av kvalitetsheadset" her i hodetelefon-forumet. vil også anbefale deg å ta en titt på forskjellige tester for å se om du finner noe som passer akkurat dine kriterier (personlig er jeg glad i ilounge.com, men er ikke sikker på om du faller inn under målgruppen deres med kriteriene dine.. du finner flere review-sider i stickyen jeg nevnte). dersom du allerede har tatt en titt der (noe jeg nesten regner med, da du er forumveileder ) kan jeg ikke gjøre annet enn å gjøre valget ditt vanskeligere - et par kvalitetsørepropper gir fantastisk lyd og skjermer støy bedre enn det meste annet, og kan være noe du kanskje burde vurdere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå