mr deeds Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Heisann!! Er det noen som har en kode slik at det blir lettere eller en såkalt kode som gjort gjør at når jeg taster inn den koden en eller annen her har så blir oppdraget automatisk gjort??? Dette oppdraget jeg vil ha kode til heter, Demolition Man................. Dette oppdraget her er veldig vanskelig syntes jeg fordi jeg aldri har klart og kjøre et helikopter eller prøvd og kjørt et helikopter på GTA Vice City........ Du har vel drøyt 5 minutter på deg til og sette 5 bomber i et stort bygg som det itillegg kommer folk og slår på deg også, som du må holde deg unna for hvis ikke tar helkopteret fort fyr og etterhvert eksploderer og da blir det, Mission Faild.............................. Mr. Deeds Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 du må øve deg styre helikopter er sykt enkelt Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Demolition man er døds enkelt da.. Bare å bli kjent med hvordan helikopteret funker Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Du kan også drepe folka med helikopteret. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 De som trenger juksekoder til spill får heller la være og spille er nå min mening Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Definer knappene til å bruke keypaden... da klarte jeg det med en gang Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Her skal du få noe som kan hjelpe. Gå inn på http://vicecity.gta3hq.com/trainers.htm Last ned ultimate cheater. Med den så kan du få "no damage" på kjøretøyet. Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Hvor skal jeg legge den hen da????????? Mr. Deeds Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hvor skal jeg legge den hen da????????? Mr. Deeds i søple kassa Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Er det absolutt ingen her som har en juksekode som gjør oppdraget for meg da så jeg trenger bare og taste inn og så er oppdraget gjort????????? Jan Inge?????? Mr. Deeds Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Er det absolutt ingen her som har en juksekode som gjør oppdraget for meg da så jeg trenger bare og taste inn og så er oppdraget gjort????????? Jan Inge?????? Mr. Deeds Lenke til kommentar
thelea Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tips: Gå inn først med helikopteret og drep alle folka og gjør deg kjent meg bygget. Så hent en av bombene, timeren starter og du har god tid å plassere ut bombene. Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Ja, det skulle jeg gjerne gjort men jeg er J***** dårlig til og kjøre helikopter. Så jeg klarer nok i det i første omgang. Mr. Deeds Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 De som trenger juksekoder til spill får heller la være og spille er nå min mening Fordi? Har man brukt 500,- på et spill og sitter fast slik at man absolutt ikke klarer å komme videre er det da bedre å jukse seg forbi problemet enn å pakke bort spillet for godt! Jeg synes også juksing ødelegger spill, men hvorfor skal ikke folk få bruke koder/trainere i singleplayerspill for å få mer ut av spillet når det trengs? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 De som trenger juksekoder til spill får heller la være og spille er nå min mening Fordi? Har man brukt 500,- på et spill og sitter fast slik at man absolutt ikke klarer å komme videre er det da bedre å jukse seg forbi problemet enn å pakke bort spillet for godt! Jeg synes også juksing ødelegger spill, men hvorfor skal ikke folk få bruke koder/trainere i singleplayerspill for å få mer ut av spillet når det trengs? Mener nå at det er litt av sjarmen med spill hvor enn sitter fast og prøve og prøve. Når enn endelig har greid og overvinne spillet så føles det jo bare helt topp og man får den gode feelingen i seg når man spiller Husk du har ikke rundet spillet før du har gjort det uten cheatcodes Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Mener nå at det er litt av sjarmen med spill hvor enn sitter fast og prøve og prøve. Når enn endelig har greid og overvinne spillet så føles det jo bare helt topp og man får den gode feelingen i seg når man spiller Joda, men la nå det være opp til hver og en. Juks i singleplayer går tross alt ikke ut over noen enn deg selv. Det er også grenser for hvor mange ganger det er artig å prøve på det samme oppdraget, selv om det gir en bedre følelse å gjøre det skikkelig. Ikke alle som synes det er verdt å sitte 2 timer og spille på trass for å klare noe. Skjønner godt han ble lei av det aktuelle oppdraget, ble selv rimelig lei før jeg klarte det, tastatur er ikke like godt egnet som en PS2-kontroller til helikopterflyging. Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Men jeg trenger en kode til og komme videre. Jeg sitter bom FAST og klarer det IKKE....................................... Noen som har en kode til dette oppdraget, Demolition Man på GTA vice City til PC?????????????????? Mr. Deeds............. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kunne du være snill og dempe bruken av punktum og spørsmålstegn? Jeg synes det brettet var vanskelig til å begynne med, jeg og, men etter at jeg begynte å bruke keypaden til å styre helikopteret ble det ikke så vanskelig, likevel. Hvis du ikke klarer å styre helikopteret må du bare trene på det, for du får bruk for det seinere i spillet. Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Går det an og bruke en joystick, trur du??????? Ingen som har koden til det oppdraget??? Mr. Deeds................................. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg er ganske overbevist om at en del gamere har jukset seg forbi racing-delen i mafia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå