WD40 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Dere veit at zombier ikke finnes right? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 WTF? De er da dokumentert i en haug av filmer og skrevet om i en haug av bøker. Selvfølgelig finnes de. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Herregud, Hey jeg VEIT 100% sikkert at det finnes aliens, har sett de på film! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tja, 100% sikker kan man vel aldri være, men hvertfall godt over 90%. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Herregud, Hey jeg VEIT 100% sikkert at det finnes aliens, har sett de på film! Ja, der ser du. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 En annen faktor er smitte, er det dråpesmitte? Noe rare bittgreier eller bare berørelse fra en smittet som er nok? Å vite dette vil vel kunne gi oss en fordel i 2012... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) At man blir smittet av kun berøring er nok utelukket. Man kan fint slåss med zombier men det er kun når man får denne smitten direkte inn i egne blodbaner at man er ille ute. Utifra den filmdokumentasjonen som finnes skjer dette kun når man blir bitt. At man feks. blir klort til blods av en Zombie og dermed smittet er ikke observert såvidt jeg vet. Ergo er det naturlig å tro at smitten befinner seg i zombienes "spytt" og at det er en form for dråpe/væskesmitte. Endret 28. desember 2009 av Vice Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kan nok bli smittet om du feks. kysser en zombie, om den spytter deg i munnen, om du drikker av samme glass/spiser med samme bestikk osv også. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 må si meg enig med at død snø zombiene ikke kan telles med pga at de har vinterklær. Og ja, dråpesmitte er jo relevant. Alle vet jo at man sliter hvis zombien havner oppå deg og du får blo og gørr ned munnen, osv. Lenke til kommentar
enator Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hepp igjen, her er en link clickypicky som kanskje faller i smak Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Klart zombier vil bli et realistisk problem. Bare se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå