Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

risky å prøve eskorte dame?

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Tror dere at det er veldig risokabelt å prøve en eskorte dame i disse dager, etter den nye loven ble introdusert!?

Jeg er en 27 år gammel kar som er lettere seksuelt frustrert, siden jeg totalt mangler sjarm ovenfor damer og ser absolutt null håp om at jeg noen gang skal klare å få meg en dame. Jeg er derimot ikke stygg og burde kanskje hatt litt mer håp, men det er totalt borte nå etter mange år med avsining fra damer.

Hvis man går inn på eskortedate.no, så er det jo utrolig mange pene unge jenter der inne, så fristelsen er jo veldig stor må jeg innrømme. Men på en annen side, så vill jeg jo aldri vite hvorfor hun driver med dette og om hun gjøre dette frivillig!? Kan jo heller ikke vite om hun faktisk finner meg litt seksuelt tiltrekkende, selv om jeg er veltrent og høy..

Jeg tror faktisk en time med en slik pen jente hadde gitt meg en liten selvtillit boost(selv om jeg vet at hun gjør det for pengene) og kanskje gitt meg den erfaringen jeg trenger for å få håpet litt tilbake :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er rissikabel, men jeg finner ingen statestikk med sansynlighetsberegning for å bli tatt.

Selv tror jeg sjangsen for å bli tatt er større en f.eks piratkopiering, men mindre en f.eks mord.

Sikkert noe andre som vet mer om rissikoen, eventuelt kan ta en risikoanalyse.

Lenke til kommentar
Altaternativt kan du jo dra til et land der prostitusjon er lovlig.

... og når han kommer hjem kan han bli tatt for det (har lest dette på forumet før)

ja, men rissikoen er vel meget lav akkurat der.

Hvordan skal politiet hjemme vite hva du har gjort på ferie, og hvorfor skal politiet i det andre landet etterforske noe som er lovlig der?

Lenke til kommentar

Eskorte er risky. Både fordi det er illegalt å kjøpe seksuelle tjenester og fordi du aldri vet hva slags sykdommer vedkommende kan ha. De har som regel en god del kunder.

Hadde jeg vært så desperat så hadde jeg heller prøvd en av de mange kontaktsidene der voksne kan treffes for uforpliktende moro.

Lenke til kommentar

Istedenfor Eskorte damer, ta deg selv i nakken og gjør noe med ditt sosiale liv!

Gå ut på nattklubber, skaff deg hobbyer etc, treff damer, få nye venner. Bygg en sosial sirkel. Det er nok tungt i begynnelsen men du vil være så glad senere i livet ditt over hva du gjorde.

Har du lyst å gå hardere til verks, gå ut, møt nye folk og skriv hva som skjedde den kvelden. Og rett og slett spør om tips og veiledning på feks Unique sin tråd. Det er mange smarte hoder der som vil kunne hjelpe deg.

Husk...livet er hva du gjør det til!

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar

... og når han kommer hjem kan han bli tatt for det (har lest dette på forumet før)

Hvordan går det an? Når man er i et land, gjelder det landets lover. Om prostitusjon er lovlig i Nederland, kan ikke politiet arrestere deg når du kommer hjem. Betyr det at jeg som nordmann, må jeg forholde meg til norske lover og regler, selv om jeg er i et annet land med andre lover og regler?

Lenke til kommentar

Hvordan går det an? Når man er i et land, gjelder det landets lover. Om prostitusjon er lovlig i Nederland, kan ikke politiet arrestere deg når du kommer hjem. Betyr det at jeg som nordmann, må jeg forholde meg til norske lover og regler, selv om jeg er i et annet land med andre lover og regler?

Det er korrekt, som norsk statsborger må du det, merkelig men sant.

Dette gjelder sikkert ikke alle regler, som f.eks trafikkregler.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Nå vil jeg ikke spore av, og jeg er heller ingen jurist, men for å trekke frem et lignende eksempel: Bryter du trafikkregler i nordiske land og blir tatt, risikerer du å miste førerkortet her hjemme i Norge. Nordiske land har en egen avtale rundt dette.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, du trenger ikke en hore. Du trenger en kjæreste som du kan være med. Hadde jeg vært i din posisjon og ikke hadde hatt nubbesjans ville jeg dratt til et annet land hvor det er lettere og fått opplevet noe nytt. Hvorfor ikke dra til Kina, Peru, eller et annet fattig land for å jobbe. Der kan du få oppleve noe nytt og sjansen for å få dame vil øke betraktelig. Det vil gi deg erfaring, og hva du gjør videre er opp til deg.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Vanligvis gjelder lovene for det landet du befinner deg i, men den nye loven sier at nordmenn ikke får benytte seg av prostitusjon i utlandet heller. Men ta det med ro, det er så å si umulig å følge opp dette. Hvis du drar til Nederland og kjøper ei hore, hvordan skulle politiet her i Norge få vite om det? Og selv om de får et tips, hvordan skal de etterforske det? De har nok av arbeid å gjøre her hjemme, så de vil ikke sløse med ressursene ved å dra til et annet land og etterforske en slik fillesak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...