JonasPP Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Etter å ha mottatt en del penger i gave denne julen, fant jeg ut at jeg ville kjøpe meg ny mobil. Jeg har sett litt rundt på nettet i en måneds tid og har kommet frem til at det står mellom HTC Touch Pro 2 og Nokia N97 Men hvilken burde jeg velge, er veldig usikker! Viktigst for meg er at den er god å skrive med, lett å bruke på nettet og har muligheter for å laste ned applikasjoner. Svar mottas med takk Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jeg har ikke en av disse telefonene men jeg gikk lenge å vurderte en ny telefon i den klassen(touch og "full" tastatur), etter mye kikking på bilder og et par turer innom blant annet Elkjøps mobilavdeling kom jeg frem til at det må bli HTC Touch Pro II vis det blir ny telefon med det første. det som virkelig vippet det for meg var at tastaturet som man skyver frem virket bedre på TP2 en på N97. men det er jo selvfølgelig veldig individuelt det da. anbefaler at du tar turen innom en butikk for å teste telefonene. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Bare et tips, se på n97 mini istedet for n97. Jeg ville gått for Touch Pro 2 Lenke til kommentar
JonasPP Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 jeg har ikke en av disse telefonene men jeg gikk lenge å vurderte en ny telefon i den klassen(touch og "full" tastatur), etter mye kikking på bilder og et par turer innom blant annet Elkjøps mobilavdeling kom jeg frem til at det må bli HTC Touch Pro II vis det blir ny telefon med det første. det som virkelig vippet det for meg var at tastaturet som man skyver frem virket bedre på TP2 en på N97. men det er jo selvfølgelig veldig individuelt det da. anbefaler at du tar turen innom en butikk for å teste telefonene. Jeg må si meg enig når du snakker om tastaturet. Det på TP2 ser mye bedre ut enn det på N97. Så jeg får vel ta meg en tur innom en butikk og teste dem. Slik det ser ut nå tror jeg nok jeg ender opp meg HCT TP2. Lenke til kommentar
JonasPP Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Da har jeg bestilt meg HTC Touch Pro 2. Skal prøve å få til en brukeranmeldelse av den etter jeg har brukt den en stund! Lenke til kommentar
valdes Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Da har jeg bestilt meg HTC Touch Pro 2. Skal prøve å få til en brukeranmeldelse av den etter jeg har brukt den en stund! er du fornøyd med htc. følsen den tung ut når du har den i lommen. hvor kjøpte du den og hvor mye bet du får den. skal kjøpe meg en ny tlf jeg å men er usikker på hvem jeg vil ha nokia n97 mini eller hct pro2 Lenke til kommentar
JonasPP Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Da har jeg bestilt meg HTC Touch Pro 2. Skal prøve å få til en brukeranmeldelse av den etter jeg har brukt den en stund! er du fornøyd med htc. følsen den tung ut når du har den i lommen. hvor kjøpte du den og hvor mye bet du får den. skal kjøpe meg en ny tlf jeg å men er usikker på hvem jeg vil ha nokia n97 mini eller hct pro2 Hei! Nå har jeg hatt denne telefonen en stund, og her kommer min ærlige mening om den: Jeg er strålene fornøyd med htc, forstår ikke hvorfor folk skal ha iphone Den føltes veldig tung i begynnelsen, men det er rett og slett en vanesak Jeg kjøpte den hos netcom og betalte 2500 Jeg vil absolutt si at Htc pro2 er et mye bedre valg enn n97. Tastene er større, operativsystemet er windows (ja, det hackes) og jeg synes brukergrensesnittet er mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå