moldespurven Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 hei jeg er på utkikk etter headsett til musikk og lurer på om det finnes noen gode romjulssalg på headsett eller om det finnes noe annet tilbud. headsettet jeg skal ha skal koste rundt 1000kr. hører på Rock, metall osv. er det samme om de er lukkede eller åpene. vet ikke så mye om lydbilde osv men vil ha et headsett som passer for musikkek jeg hører på. headsett jeg har sett på fra før er: Sennheiser HD555 og Beyerdynamic DT770 pro 80 ohm( hadde blitt disse om de ikek var så dyre) Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei, dustinhome.no har Sennheiser HD 555 til kroner 829. Har disse hodetelefonene selv og kan ikke annet enn å anbefale dem (kan forøvrig ikke sammenlikne dem med Beyerdynamic-ene da jeg ikke har prøvd dem). Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gå for noe fra AKG, knall headsett for hva man betaller for Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Hei, dustinhome.no har Sennheiser HD 555 til kroner 829. Har disse hodetelefonene selv og kan ikke annet enn å anbefale dem (kan forøvrig ikke sammenlikne dem med Beyerdynamic-ene da jeg ikke har prøvd dem). hørtes bra ut hvordan musikk bruker du dem til?=) Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 noe jeg glømte å si er at headsettet skal brukes på bærbar data, med det lydkortet som fulgte med dataen vet ikek hva det er men sikkert noe crap:P Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis du er ute etter romjulssalg kan du se rundt på CDON.com, er tilbud på det meste der nå. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis du er ute etter romjulssalg kan du se rundt på CDON.com, er tilbud på det meste der nå. har sett litt på cdon men de er litt for dyre på headsettene jeg har tekt på hitil hvertfall Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei, dustinhome.no har Sennheiser HD 555 til kroner 829. Har disse hodetelefonene selv og kan ikke annet enn å anbefale dem (kan forøvrig ikke sammenlikne dem med Beyerdynamic-ene da jeg ikke har prøvd dem). hørtes bra ut hvordan musikk bruker du dem til?=) Bruker dem til (hard )rock, elektronisk og pop i all hovedsak. Sennheiserne er veldig lettdrevne hodetelefoner, så de kan uten bekymring (mht. på forsterkning) brukes direkte fra bærbar PC. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 det høres bra ut The Silencer blir nok disse da, prøvd å spillt noe metall med de?. jeg tenkte også å kjøpe propper eller headsett til å ha på skola, tenkte på sennheiser cx 300 || men sist jeg hadde propper forsvant lyden i ene proppen, har lest at dette er problemer med cx300 || også. så burde jeg kjøpe headsett istedenfor propper?, slitter alle propper med at de mister lyd i ene proppen etterhvert?. Har sett på Akg K518DJ som altenativ for headsett til bruk på skola om et skal bli headsett, finnes dte noe bedre alternativ til under 400kr? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 det høres bra ut The Silencer blir nok disse da, prøvd å spillt noe metall med de?. Det "tyngste" jeg hører på er Iron Maiden og de (HD 555) er på en måte mer engasjerende på denne typen musikk enn de langt mer nøytrale AKG K701-hodetelefonene jeg har (sannsynligvis pga. "kraftigere" bass og mindre analytisk lydsignatur enn AKG-telefonen). Du bør imidlertid være klar over at hodetelefonen lekker betydelige mengder lyd ut til omgivelsene og at lekkasjen går begge veier. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 ok høres bra ut, for bestille disse da=). har hørt dette men regner med at de ikke har dårligere lyd isolasjon enn de jeg sitter med fra Biltema så det skal nok gå bra=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå