ukjentbruker Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Heisann Jeg har ikke så mye peiling på dette emnet, så henvender meg derfor til dere. Skulle gjerne ha fått printeren her i huset(USB) koblet til den trådløse routeren slik at man kan printe direkte via den trådløse routeren i stedet for å måtte gå gjennom en annen datamaskin som deler denne printeren over nettverket. Finnes det noen enkel og billig løsning på dette problemet? Helst så idiotsikker som mulig. Ha en fortsatt god jul! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg går ut ifra at routeren det er snakk om, har støtte for dette? Hva slags merke/modell er routeren? Så kan vi hjelpe deg derfra. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Har denne routeren (D-Link DIR-655): http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331590 Tror ikke denne har støtte for det, så tenkte noe mer i retning av å kjøpe en separat printserver eller en printer med støtte for trådløst nettverk. Vet ikke hva som vil være rimeligst. Men får man printservere som man kan koble printere til via USB? Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Last ned Share Port og du er i gang Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Last ned Share Port og du er i gang Er det noen kjapp fremgangsmåte for hvordan jeg skal få lagt dette inn på routeren? Er helt grønn på dette, så hyggelig med litt hjelp Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Last ned Share Port og du er i gang Er det noen kjapp fremgangsmåte for hvordan jeg skal få lagt dette inn på routeren? Er helt grønn på dette, så hyggelig med litt hjelp Ville bare si at alt fungerte strålende med en update av firmware i routern og deretter ved bruk av Share Port på hver enkelt PC. Fant noen greie fremgangsmåter på dlink sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå