nessin Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei! Tenkte jeg skulle prøve ut Linux, hvilken distribusjon er best for en som er helt grønn i Linux. Har heller ikke drevet noe særlig med dos. Planene mine for Linux boksen er: *En slags filserver for mitt lokale nettverk *MP3/Divx avspiller *Cdbrenner og filnedlasting Driver å laster ned Redhat9 og Mandrake9, men lurer på om Suse er mer brukervennlig for en newbe? Håper på noen gode råd Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Les FAQen....dette spørsmålet er spurt 7162536241 ganger...for mye! Lenke til kommentar
herregud Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 burde egentlig ikkje svare sia du ikkje har lest FAQ tråden men men... Mandrake fungera fint, enkelt å konfigurere og finner det meste av hardware. Prøvde siste SuSE men gikk tilbake til MDK. Sikkert fordi eg har brukt det lenge og kjenner det rimelig godt. Lenke til kommentar
nessin Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Les FAQen....dette spørsmålet er spurt 7162536241 ganger...for mye! Selfølgelig, tenkte ikke på FAQ :oops: Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå