aseco Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Blitt i det siste meget int. i LG sin 47" SL modell, men er det noen som kan si meg hva som er forskjellen mellom 8000 og 8500? Sjekket hjemmesiden og der fant jeg ingen ulikheter, så hvorfor er det da en stor prisforskjell på dem? Håper noen kan hjelpe meg. Setter stor pris på det God jul og godt nyttår til alle sammen! Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det virker som det eneste som skiller disse tv-ene er baklyset uten at dette er videre spesifert. Lenke til kommentar
aseco Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Det virker som det eneste som skiller disse tv-ene er baklyset uten at dette er videre spesifert. Hvilken modell er det snakk om når du nevner baklyset? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 8500 har en annen type baklys, men akkurat hva forskjellen er. Tja... Lenke til kommentar
aseco Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 8500 har en annen type baklys, men akkurat hva forskjellen er. Tja... Oki, takker for hjelpen. For vel bare sende en mail til LG Norge, og se om jeg får ett konkret svar derfra. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) 8500 har en annen type baklys, men akkurat hva forskjellen er. Tja... Oki, takker for hjelpen. For vel bare sende en mail til LG Norge, og se om jeg får ett konkret svar derfra. Jeg har kjøpt 42SL8000. Jeg ringte LG først for å vite forskjellen (og fordi denne tråden ikke hadde et svar) og det var jeg glad for at jeg gjorde, for jeg trodde 8500 var bedre, fordi den har antiglare på skjermen. Forskjellen er at 8000 har plexiglass, mens 8500 har vanlig glass (m. antiglare). Vanlig glass gir mer skinn i skjermen, og jeg tror ikke antiglare funksjonen hjelper stort Prisen var den samme, 8500 var vel 20 kroner dyrere. Jeg fikk min for 9000 ca. Endret 28. desember 2009 av ¤vekst¤ Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Wow... Snakker om marginale forskjeller:). Nesten kryptiske... Lenke til kommentar
aseco Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Snakket med LG igår. Fikk beskjed om at det var pleksiglass vs glass, og at glassversjonen hadde en wood look langs kantene. Da går jeg for pleksiglass istedet. Bra at det er en på siden som har en sl 8000 modell? Hva er dine erfaringer med tv så langt? Og hvordan er usb funksjonen, kan man virkelig koble MKV filer til tv uten problem? Sleng på hva som er minus og pluss så klart. Kommer nok til å kjøpe denne tv, men vil gjerne vite hva som er "dårlig" før jeg tar det enedelige valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå