RasmusKRiis Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Portrett jeg tok igår, bildet er tatt med to lyskilder ( kompakt blitzer med to paraplyer, en til hver). Den ene blitzen er plassert litt bak og til høyere for modelen, mens den andre da foran modellen og til venstre. I redigeringa så har jeg da lagt til flammer foran og bak personen for å prøve å få litt mer spenning og litt dybde i bildet. Jeg la også et gul/rødt-skjær på personen slik at det skulle se ut som flammene var der. Har jeg fått til det? Har også lekt meg litt med kontraster osv. Hva synes dere om bilde? 1/160 sec f/9 ISO 100 20 mm Endret 29. desember 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
superbat Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Synes dette var skikkelig kult. Jeg synes også du har fått til det med flammene! Bra jobba:) Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Synes dette var skikkelig kult. Jeg synes også du har fått til det med flammene! Bra jobba:) Tusen takk for kommentar. Noen fler? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg ser at det første bilde ikke var så veldig interresant så jeg legger ut et til som liger i samme kategori, bare her er det litt mer spenning i bilde mener jeg. Lagt til på 1. post Endret 29. desember 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
iposmann Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Synes begge bildene er kule, men bilde nummer to er best som du selv sier! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Takk for kommentarer, men jeg lurer litt på hvordan jeg kan få det til å se litt bedre ut, er ikke helt fornøyd med bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå