Enceladus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Min søster på 15 hadde før en Rosa veldig jentete Nokia 7373 som hun mistet. Nå trenger hun en ny mobil. Hun var veldig fornøyd med 7373, så noe lignende hadde vært å foretrekke. Gjerne noe jentete Dette vil hun ha på mobilen: -Et greit kamera -Blåtann Ellers er det ikke noe mer hun trenger. Prisklasse: ca. Rundt 1500,- Endret 26. desember 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
OidAlv Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ta en titt på SE w595 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Tusen takk Blir nok denne ja Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som vet om noen pålitlige forhandlere i utlandet for denne mobilen? Min søster er vrang og vil bare ha mobilen i "Jungle Grey" farge rolleyes.gif http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...=specifications Den finner jeg ikke i noen av de norske butikkene. De har bare blå, svart og hvit ifølge søket i prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå