Juggel Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Om noen dager skal jeg og en gjeng på hyttetur. I den anledning hadde jeg tenkt til å prøve noe nyy brennevin. Til nå har jeg holdt meg til Bacardi, Vikingfjord, Absolut Vodka og alt det vanlige. Har også prøvd litt whiskey, men dette er jeg ikke så fan av... enda Lurer på om noen av dere har noen andre ideer til hva jeg kan prøve meg på, og ikke bare det tradisjonelle? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er stor fan av skyy vodka. Men snakker du om drinker eller forskjellige typer brennevin? Men du kan jo fint blande appelsinjuice med vodka så slipper du å ha med deg så mye til hytteturen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tips: Kjøp Captain morgan black label. Bland med litt iste (type sitron. gjerne sånn du blander fra pulver). Tilsett cola og litt tequila. Da har du en veldig god drink. Litt usikker på blandingsforholdene, men prøv deg frem. Dette er det jeg liker å kalle "Jukse-long island ice tea". For det er ikke helt sånn den skal lages, men dette er enklere og fortsatt veldig gdot. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tips:Kjøp Captain morgan black label. Bland med litt iste (type sitron. gjerne sånn du blander fra pulver). Tilsett cola og litt tequila. Da har du en veldig god drink. Litt usikker på blandingsforholdene, men prøv deg frem. Dette er det jeg liker å kalle "Jukse-long island ice tea". For det er ikke helt sånn den skal lages, men dette er enklere og fortsatt veldig gdot. har brukt en variant av den, men da sammen med litt sour mix Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Takk så mye for svar. Da har jeg noen noen valgmuligheter ja:) Men snakker du om drinker eller forskjellige typer brennevin? Jeg tenkte hovedsaklig på forskjellige typer brennevin. Men drinker er ikke å forakte det heller. Endret 26. desember 2009 av Downhill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå