banansplitt™ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg må på legevakta nå, kan jeg ta Taxi kostnadsfritt? Må jeg ordne dette når jeg kommer fram eller åssen er det? Trenger svar fort! Endret 26. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det kan være at det er gratis om du har frikort, men for å være sikker bør du nok enten ringe legevakta eller taxiselskapet og spørre der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Ring legevakta, få de til å booke taxi. Pasienttransport skal være kostnadsfritt minus egenandel, men om det gjelder pårørende er jeg mer usikker. EDIT: Er det helt krise, og du MÅ dit, og legevakta ikke dekker noe, donerer jeg gladelig 200,-. Endret 26. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
tvv Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 om du er så dårlig så ring 113 så avgjør de hva som skal gjøres Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Ringte 113 tidligere i dag, men fra den kanten var det null interesse til å hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ringte 113 tidligere i dag, men fra den kanten var det null interesse til å hjelpe. Kommet deg til legevakta enda? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er det alvorlig ringen man ambulanse, ikke taxi. Pasienttransport dekker turen, men man må betale 125,- kr i egenandel. Dette må således forhåndsbestilles, ikke noe man kan ringe å få på flekken. Skal man til legevakten i taxi må man betale selv, om man da ikke har rekvisisjon. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ringte altså 113 tidligere i dag... Er det virkelig så langt til legevakta? Har du ikkje bil? (Du kan vel kanskje ikkje kjøre med skaden du har pådratt deg) Om det er veldig viktig at du kommer deg dit fort, så kan du vel ofre de pengene taxien tar for å kjøre deg... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det kan være at det er gratis om du har frikort, men for å være sikker bør du nok enten ringe legevakta eller taxiselskapet og spørre der. Man kan ikke kjøre gratis taxi om man har frikort. Dette gjelder kun de taxi turene man får rekvirert, altså utskrevet med gyldig rekvisisjon fra lege. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis det er såpass krise at du må, men ikke nok for ambulanse så tar du bare taxi og tenker ikke på kostnadene, dette kan du ordne opp i senere. Bare si at du vil ha det på giro når du ankommer legevakten. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis det ikke er viktig nok til at amk eller politiet vil kjøre deg til legevakten å du ikke har råd til en taxitur tror jeg at du kan leve med den krisa Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hmmmm, siste og eneste gangen jeg trenkte hjelp hos legevakta i Trondheim tilbydde de å sende en ambulanse på flekken. Tankte at jeg ikke ville oppta en ambulanse i tilfelle noen trengte den litt mer så jeg tok taxi. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kom du deg til legevakta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå