Gaardon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 jeg har koblet e bilstereo i en volkswagen golf. men ledningsnette som kommer ut fra bilen er litt anderledes enn universal iso kontakten jeg har kjøpt så kappa og kobla over men noe må være feil siden spilleren er helt død. jeg har forresten ikke tilgang til multimeter ;( trenger å vite hvor gul, svart og rød ska kobles takker for all hjelp. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Sukk... hvilken årsmodell er Golf'en din? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 93 ser at flere sliter med dette når jeg har søkt rundt. Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 http://www.modifiedlife.com/request-a-volk...wiring-diagram/ Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 takker så mye er liv i spilleren nå men ikke lys i displayet vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kanskje du har ødelagt spilleren? Om du bare har prøvd kabler på måfå så kan det skje.. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 anlegget er dødt nå ja : / men det var bare noe jeg skulle ha midlertidig til jeg fikk nytt men nå er det iallefall kobla rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå