mosle Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Heisann, da skal jeg snart ut å kjøpe meg ny flatskjerm med et budsjett på 5500 kr, men jeg er i tvil om hvilke jeg burde velge, har sett noen hos lefdal,elkjøp og expert, men har 0 peiling. Den kommer til å bli brukt mest til xbox 360, og film Mvh Mathias Lenke til kommentar
mosle Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Ingen ? :O Endret 27. desember 2009 av mmolsen Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Heisann, da skal jeg snart ut å kjøpe meg ny flatskjerm med et budsjett på 5500 kr, men jeg er i tvil om hvilke jeg burde velge, har sett noen hos lefdal,elkjøp og expert, men har 0 peiling. Den kommer til å bli brukt mest til xbox 360, og film Mvh Mathias Ville heller gått for en 32 tommer Feks LG LH5000 J Lenke til kommentar
mosle Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, har hørt at du får bedre oppløsning da. Vil bare befris fra min ekstremt dårlige Keymat 32", helt elendig ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå