Super-Nisse Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei, som du ser, sier tittelen det meste. Jeg har vært på youtube og sånt, men forstår ikke hva jeg skal gjøre. Selv har jeg ikke peiling på routere og sånt. Men jeg kan si så mye at mi router er en: Linksys WRT54GL. 24 GHz. Grunnen til jeg vil endre til NAT 2 er vat det vil da bli lettere joine venner på spill, og jeg vil ungå mic problemer og sånt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Eg bare klipper og limer fra en annen tråd her: Første jeg gjorde var å ta en nettverkssjekk på PS3en for å se at den stod som NAT 2. Hvordan dette endres/sjekkes leses her. Selv stod min som NAT 2, altså trengte jeg ikke endre noe her. Deretter gikk jeg inn i routeren og åpnet følgende porter: TCP: 80, 443, 9980-9989, 14500-14559, 42100 UDP: 9570, 3659, 6000 (Dette gjøres forskjellig avhengig av hvilken router man har. Sjekk www.portforward.com for hvordan det gjøres på din, eneste du trenger er navnet/modellen på routeren din.) NB: Husk å åpne portene mot ipen til PS3en din (type 10.0.0.4). Lett å glemme seg og åpne de mot ipen til pcen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå