Gå til innhold

Hvor gammel er du? --- (Poll/undersøkelse)

Lidskjalv

Aldersfordeling her på forumet akkurat nå  

359 stemmer

1. 1. Din alder:

• Under ti år
      1
    • 10
      0
    • 11
      0
    • 12
      0
    • 13
      7
    • 14
      7
    • 15
      26
    • 16
      38
    • 17
      52
    • 18
      43
    • 19
      44
    • 20
      31
    • 21
      27
    • 22
      18
    • 23
      14
    • 24
      8
    • 25
      9
    • 26
      6
    • 27
      5
    • 28
      3
    • 29
      5
    • 30
      4
    • 31
      1
    • 32
      0
    • 33
      1
    • 34
      0
    • 35
      0
    • 36
      3
    • 37
      1
    • 38
      1
    • 39
      0
    • 40
      0
    • 41
      0
    • 42
      0
    • 43
      0
    • 44
      1
    • 45
      0
    • 46
      0
    • 47
      0
    • 48
      0
    • 49
      1
    • 50
      0
    • Over femti
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har hatt slike tråder tidligere, og da fant vi ut at 80% av forumets medlemmer er gutter mellom 14 og 24, og 10 % er jenter i samme aldersgruppe. Det vil si at de under 14 og vi over 24, av begge kjønn, utgjør de resterende 10%. Jeg tipper at resultatet ikke har endret seg mye siden den gang. Det betyr i så fall at vi har en "lekkasje" i øvre enden, det vil si at folk som når en viss alder slutter å bruke forumet. Ellers ville gjennomsnittalderen øket gradvis. Men vi får se når vi får flere stemmer...

Geir :)

Lenke til kommentar
Vi har hatt slike tråder tidligere, og da fant vi ut at 80% av forumets medlemmer er gutter mellom 14 og 24, og 10 % er jenter i samme aldersgruppe. Det vil si at de under 14 og vi over 24, av begge kjønn, utgjør de resterende 10%. Jeg tipper at resultatet ikke har endret seg mye siden den gang. Det betyr i så fall at vi har en "lekkasje" i øvre enden, det vil si at folk som når en viss alder slutter å bruke forumet. Ellers ville gjennomsnittalderen øket gradvis. Men vi får se når vi får flere stemmer...

Ut av nysgjerrighet. Hvor gammel er du? Du virker til å være av den eldre garden på forumet, men jeg har tatt skammelig feil på sånt før :)

Lenke til kommentar

Iiiik, jeg har offisielt sett sluttet å være en gjennomsnitts forumbruker :ohmy:

Lenke til kommentar
Det betyr i så fall at vi har en "lekkasje" i øvre enden, det vil si at folk som når en viss alder slutter å bruke forumet. Ellers ville gjennomsnittalderen øket gradvis. Men vi får se når vi får flere stemmer...

Jeg kan forstå hvorfor :) For min egen del er det lenger mellom trådene som faktisk interesserer her, det var en flott plass å begynne for 7?år siden. Men nå blir det tekniske nivået for de områdene jeg intereserer meg for ,rett og slett for lavt. En kan kanskje si at det er en glimrende mulighet til å bidra, men så var det dette med å få tiden til å strekke til.

Jeg er forresten 25 og nesten for old-timer å regne på forumet :p

Endret av kpolberg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-QjT4b9

Geir... 52 år :O Det er bra å holde på med forumadministrering i den alderen. Flere som er over 45 vet ikke hvordan PCen funker engang. Og tro for en innsikt i oss yngres liv da :D Så hasj er inn nå for tida ja. Jaja, det får jeg vokte meg og mine for det.

Fra spøk til alvor. Er 19, i en stigende kurve. For alltid (man blir jo eldre selv om man dør. Til man blir olje og lagd bensin av (jeg skal IKKE bli diesel) da.

Men er rart hvor mye kunnskap man kan ha i en alder av 14-20 egentlig, det sier mye om ressursene vi har idag. Evnt. tro om vi hadde samlet alt vi kan her i en wiki. Da hadde det vært mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9
Jeg er 52. Gandalf var vel ca. 2000 år når Ringenes Herre sluttet, så jeg har litt å ta igjen der...:)

Nja, Gandalf var rett over 2000 år i MIdgard, men han var en av maia, så han er vel egentlig like gammel som de andre av maiaene, og nesten like gammel som valaene ;)

Lenke til kommentar

Er da ikke så rart det, er begrenset hvor lang tid man orker å henge rundt 17-åringer... ;-)

Lenke til kommentar

Vil anta resultatet blir sterkt påvirket av av tråden er i OT-baren, hadde den vært i andre mer "voksne" katerogier hadde nok resultatet vært ganske annerledes. Selv om "de fleste" er ~17 er så det kanskje ikke egentlig så mange i forhold til hvor mange som er noen år eldre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...