Gå til innhold

Luksustur til Praha rett over nyttår. ;)

care1337

Anbefalte innlegg

Heisann. =)

Rett før jul vant jeg en slump penger som skal brukes på reise. Men jeg mangler reisefølge. Har spurt de fleste jeg kjenner, og enten er det jobb, skole, penger eller andre ting som står i veien. Den beste kommentaren jeg fikk var: "Neh, har ikke tid til ferie rett etter ferien". Hehe. Har selv ferie frem til 18. januar, så er heldig sånn sett.

Tenkte meg til Praha ca 2 - 9 januar, og skal bo på Hotell Riverside Mamaison (femstjerners). Avreise fra Sola flyplass i Stavanger. Norwegian har billige flybilletter til europa i hele januar, så er mulig å få t/r billett for under 500`lappen.

Blir en tur med mye kultur, shopping og mat/vin. Ikke så mye uteliv og party-party altså type =rølpetur!

Anyway. Har spurt alle kompiser, venninner og full pakke. Har til og med lokket med at dem kun skal betale mellomlegget for en ekstra person på hotellet + fly. Men neida. ;P

Noen random ukjente fra diskusjon.no som vil bli med? :p

Har prøvd reisefolge.no flere ganger uten hell, så tester ut alternativer her.

Samme om du er gutt/jente.

Praha er en av de billigste storbyene i Europa, så her har man virkelig muligheten hvis man vil. Hehe.

Jeg er en 24 år gammel enkel, snill og morsom gutt fra Stavanger. (:

Endret av care1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva hadde ett hotellopphold eventuelt kostet?

Prisene forandrer seg hele tiden, hver gang jeg søker.

Søkte nå, og fikk opp 672 kroner for 1 voksen, og 682 for 2 voksne pr natt.

Normalprisen er 1400 pr natt, dette er jo et luksushotell. ;p

Så totalt ble det rundt 4700,- for en, eller 4800 for to personer, røft regna.

Delt på to, blir det altså 2400 pr pers hvis man skal være helt rettferdig. Med fly, i underkant av 3 lapper.

Nå har jeg ikke 100% bestemt meg for det hotellet da. Er jo ekstremt mange billige hotell i byen, helt ned i 200 pr natt. Men så har jeg lyst på litt comfort også da. Hehe. =)

edit: nå må jo jeg uansett betale en del hvis jeg skal ha rommet alene, så jeg kan jo sponse litt, så si 1400 for hotellet da, eller rett under 2 lapper med flyet. ;p

Endret av care1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...