aasm Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hallo. Jeg skal kjøpe ny mobil og jeg skal ha bra kamera,bra skjerm (til film, tv serier) og den skal være rask. Som tittelen sier hva er best av Satio og Omnia HD? PS: Finnes det "penner" til kapasitive skjermer? Lenke til kommentar
program Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det spørs hva du skal bruke den til. Slik jeg ser det så kjøper du SAtio hvis du vil ha bra kamera. det finnes penn til kapasitive skjermer. Men jeg har ikke prøvd noen av dem. Lenke til kommentar
aasm Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Det spørs hva du skal bruke den til. Slik jeg ser det så kjøper du SAtio hvis du vil ha bra kamera. det finnes penn til kapasitive skjermer. Men jeg har ikke prøvd noen av dem. Hvor kan man kjøpe disse da? Lenke til kommentar
program Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du finner veldig mange på Ebay. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Satio er den beste kameramobilen, mens Omnia HD er klart best dersom du skal bruke den til å se en del video (native støtte for divx/xvid, stereo høyttalere og best skjerm). Lenke til kommentar
aasm Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Takk for alle svar Har bestemt meg for Omnia HD Lenke til kommentar
aasm Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Dette litt dumt siden jeg har bestemt meg. Men hvis vi tenker pris, Hva er beste kjøp? Lenke til kommentar
program Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skal du se video osv. så er Omnia HD verdt det. Jeg synes nok det er en bedre all round-telefon siden den også har et ganske bra kamera. Lenke til kommentar
aasm Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Tusen takk program Du er virkelig det beste medlemmet Jeg merker denne posten som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå