mobil_brukeren Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Skal ha meg ny pc men er usikker på hvilket tastatur... vil ha et som er deilig til å spille med og skrive med. noen som vet om et?? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Går ikke folk på skolen lengre for å lære å lese og skrive ? Hvordan tastatur. hva er det ? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Keytronic. Så dyrt som du ser deg berget til. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg sitter selv med et Logitech Internet Navigator SE tastatur med USB tilkopling. Det synes jeg er meget bra å bruke samt direkteknapper som jeg selv kan konfigurere til å kjøre de funksjonene jeg selv vil. Eneste jeg ikke liker her er volumkontrollen. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Hvilket tastatur... Går ikke folk på skolen lengre for å lære å lese og skrive ? Sorry at jeg skrev feil da! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Keytronic Ergoforce er så sinnsykt mye mer digg å skrive på enn Logitechs Internet Navigator SE (jada har begge to). Keytronic ser kanskje ikke så fint ut men det ligger stødig (i motsetning til Logitechen som seiler rundt på bordet, spesielt om du har nede føttene) og tastene er faste og fine. Lenke til kommentar
Jubilheia Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Her er et Tastatur du burde få deg! Det beste som er og få synes jeg. perfekt til spilling og skriving, demping for håndledd osv. Masse med småutstyr for og styre forasskjellige ting! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Ligger på 330Kr - 400kr. kjekk det ut! Hislen Jubil Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Cherry lager bra tastaturer. jeg har dette bare i svart, tastene er meget gode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå