4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei, Eg har lenge tenkt og fundert på korleis eg skal gjere på rommet mitt. Ikkje så lenge siden eg pussa opp, men no tykkjer eg tida er moden for å henge opp litt greier på veggene. Men kva kan vere hensiktsmessig og stilig? Rommet har fleire heilt kvite vegger. Det einaste av møbler eg har no er ei open IKEA hylle (hugser ikkje namnet, men den typen med opne hyller) med kler, ein glossy sort kommode, og eit skrivebord med min kjære iMac. Stikkordet er at eg vil ha det enkelt, ikkje for mykje. Har tenkt på noko rasterbation greier, men det trur eg ikkje gjer seg så godt her nett no. Har dei nokon tips til korleis eg kan fylle veggene med noko interessant? Eg har tenkt i dei banar at musikk kan vere interessant, men eg ikkje heilt sikker. Har vurdert å teke nokon bileter (då foto óg er interesser) av t.d eit piano eller ein gitar for så å forstørre det opp å fylle ein vegg. Kva tykkjer dei om det? Tenkjer då eit makrobilete.. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har selv helt hvite vegger og tenkte det ville bli litt bra med mørke bilder med svart ramme for å få litt kontraster, ikke gjøre det så kjedelig. Kjøpte to svart/hvitt kvadratiske naturbilder (ene er av havbølger som slår inn mot skarpe steiner, andre et bilde med lang eksponering av en stor stein i en elv der vannet "snor" seg rundt steinen, begge gir veldig spennende effekt). De henge ved siden av hverandre, og jeg syntes de gjør rommet mer "livlige". Tror også makrobilder gjør seg veldig godt. Beste forslaget jeg har er å ha sort ramme, det vil se mye bedre ut på en hvit vegg syntes jeg. Plakater kan du jo f.eks. bestille på internett, ramme kan du kjøpe på ikea. De fleste møbelbutikker selger jo også bilder, så kan jo være en idé å ta en titt der. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Takk for tipset. Godt mogleg eg gjer noko slikt ja. Liker idéen din. Vurderer noko lerret liknande med eit bilete med mykje sort i. Som eg nemte ser eg egentleg for meg eit sort piano med kvite og sorte tangenter. Det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå