Wishb0ne Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Skal ha ny mobil og sliter litt med hva jeg vil ha, dette er jo 2 ganske forskjellige mobiler så jeg kunne tenkt meg litt pro's og con's slik at valget kan bli enda litt vanskeligere W995: Pro: Billig Con: Ikke apps, ikke touch Htc Hero: Pro: Android apps, Touch Con: Dårlig kamera, dyr Endret 27. desember 2009 av Wishb0ne Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hero har touch! Og jeg føler at Android er veldig bra i forhold til alt annet jeg har brukt. Kameraet på HTC telefonene er nok ikke av de beste, dessverre... W995 har stor skjerm til å ikke være touch! 2,6 tommer om jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar
android99 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg ville gått for Htc Hero, my morsommere telefon og bruke. Stor skjerm, touch, apps, sense, god på nett, funker som smart telefon. Den har jo også ganske god musikkspiller. Eneste minuset er at kameraet ikke er så bra. Lenke til kommentar
arande Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Av de to modellene du nevner her ville mitt valg blitt Hero, det er en telefon som vil "vokse" med deg, og ikke en telefon du vokser fra...som jeg tror sony ville være. Det 2 IKKE sammenlignbare valg også her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå