MatIsa Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei, har fått meg ett Canon Eos 450D, og har tenkt til å kjøpe meg ett batterigrep. Fant ett billig til 44 dollar på eBay, som er av merket Travor. Noen som har noe erfaring med dette merket? Jeg har personlig aldri hørt om det. Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skal du kjøpe uoriginalt, kjøp Phottix. Nesten like bra som de originale. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Mener det er et sånt et jeg har! Har ikke så langt noe å utsette på det! Det er til et K20d da! Endret 13. januar 2010 av Kjell75 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 phottix er tingen,helt likt orginalen. Anbefaler og bruke HK-supplies til å handle. Lenke til kommentar
MatIsa Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 ok, går for phottix bp-450d etter å ha lest mye positivt om det. takk for svar! Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fant du ut om det følger med ekstra batteri? trenger vel to batterier eller x antall AA? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Man kan fint bruke et batteri i handgrepet. Ser at phottix har sluttet og selge batterier,sikkert grunnet kvalitetproblemer.Noe som er positivt i mine øyner. Hvis man velger og kjøpe batterier til 450D på eBay må man være klar over at det finnes piratkopier av originalbatteriet som ifølge Canon kan skade kameraet.Disse må ikke forveksles med 3parts batterier. Jeg kan anbefale Altitec-Batteributikken for kjøp av batterier,ser at dem heller ikke har batterier til 450D lengere Endret 21. januar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå