Smågal Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Har troa på Aqui i dag ja. Blir meget spennende. Edit: for øvrig veldit naivt av meg og tro Pacheco får spille i dag siden Kuyt er på benken. Vet jo hvem som er den første inn da. Endret 26. desember 2009 av Smågal Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Leder vi med kalassifre uti 2.omgang (som jeg ser som ganske så usannsynlig) får vi nok se Pacheco. Er vi pressa og trenger mål kommer Kuyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Godt å se Rafa ta ibruk lillehjernen å la stakkars Kuyt få hvile idag. Aqilani fra start, gleder meg. YNWA Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Wow, Wolves fansen synger LFC supporterne ut av stadion Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Og Torres header nesten ballen ut av banen. Artig heading. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvordan klarte ikke Doyle å score der?!?! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Torres ser ut som om han direkte mistrives utpå banen for tiden. Men han scorer vel to mål og sørger for en enkel seier tenker eg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Faen for en avslutning av Torres der! Synd det var offside, men den var close den også. Synd. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Åh, så skuffende. Endret 26. desember 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva syntes dere om Aquaman? Personlig syntes jeg han har vært svakere enn Lucas den udugelige.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Synes han har vært bra etter forholdene jeg. Mangler kamptrening. Mye mer duellsterk enn mange påstår, ikke redd for å ta et tak. Kan ikke forvente all verden etter å ikke ha spilt skikkelig på en god stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva syntes dere om Aquaman? Personlig syntes jeg han har vært svakere enn Lucas den udugelige.. Sveiseblind? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Absolutt ikke. Mange feilpasninger og stort sett feige løsninger. Så en god passning til Gerrard, men spesielt vanskelig var den ikke. Lite offensiv driv og ikke nok tekniske kvaliteter kombinert med fart/tempo til å dra av folk. Ta med skadehypigghet og du har alle tegn på en gigaflopp. Endret 26. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Da har du sett noe annent fra meg. Mye mer bevegelighet fra spillerne,bra insinativ og vilje. Feilpassninger? Tenker ikke du på Insua nå? Offansiv driv har jeg ivertfall sett, står jo klar til å fyre av den gutten. Tegn til gigaflopp etter en halv omgang, gotta love it. Endret 26. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Litt tidlig å spekulere i om han flopper nå, ja. Synes ikke han var så aller værst, har jo nesten ikke fått spille fotball på lange tider heller. Skadehistorikken er det mest bekymringsverdige ved Aquilani for liverpools del. [edit] MEGET fin pasning til bønna nå nettopp. Endret 26. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tegn til gigaflopp etter en halv omgang, gotta love it. Han har spilt mer enn en omgang da. Jeg har sett han for Roma og han har hatt noen innhopp i Liverpool drakta. Kaller han ingen flopp, men jeg hevder å se tegn til at han kan bli det. Tror ikke jeg er alene om det. Edit: Der slo han en god ball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dommere azz. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Der var de nede i 10 mann! For noen idioter. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Man Utd fansa er tidlig ute å konstanterer gigaflopp ja. Berbatov sier bare jeg. Aquilani har fått "godkjent" hverken mer eller mindre. Stakkaren har jo ikke fått mer enn 15min spilletid i strekk før denne kampen. Kan ikke forvente han skal løfte hele laget da. Liker ikke all den sytinga til Torres, blir sur av å se på han. Endret 26. desember 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kan ikke kalle berba flopp azz. Da får du slengt i trynet at han har en gudebenådet teknikk og pga det ikke en flopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå