JuC1y Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei, jeg har problemer med youtube.. det er ikke noe med at youtube siden er nede eller noe slikt, men hver video jeg trykker på vil ikke lastes opp og spilles.. vet dere hva som kan være galt? jeg bruker den nyeste versjonen av firefox. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du har ikke noen adblocker eller noe som hindrer flash i å spilles korrekt? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) det vet jeg ikke, hvordan kan jeg få sjekket det? edit: Det er noen ting jeg får spilt av på youtube det er musikk og ett par videor men de tar veldig lang tid før de starter, men jeg får ikke spilt av alt? hva er det som kan være problemet.. Endret 26. desember 2009 av Sepirose Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Merkelig. Da vet jeg ikke riktig. Da ville jeg sendt en maile til YouTube og bedt dem se på saken. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Klarer andre maskiner på samme nettverket å vise videoer på YouTube? Hvis de gjør det, ligger problemet på din maskin. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 jo andre maskiner klarer det, men hva kan problemet være da? hvordan kan jeg få funnet det ut? Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Prøv å instalere Flash på nytt eller noe. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 hmm, har gjort det.. tror dere at kan være noe problem med at jeg nylig reformaterte pcen? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 fant ut at alt som bare er "tekst" tar kort tid å starte mens, videor osv tar mye lengre tid å laste opp og noen gnager kommer dei kke opp Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal ikke har noe å si at du formaterte pc'n nettopp. Har du prøvd en annen nettleser på maskinen din? Fungerer det da? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 hmm, nei det har jeg ikke.. men har hele tiden brukt firefox så skjønner ikke helt greia :/ Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Høres ut som om du har installert flash plug-in'en. Men sjekk det. Hvis du nylig formarterte PCen kan det hende at noe du hadde installert ikke ennå har blitt reinnstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå