Gå til innhold

[Løst]Uskarp søker 50D

Anbefalte innlegg

Svaret er ja, har vært ute i snøen å tatt en del bilder. Kameraet har også vært i kontakt med snø men ikke druknet i snø på noen måte. Har utelukket kondens på objektivet og kameraet tar skarpe bilder fremdeles, det er bare søkeren som er noe uklar.

Regner med dette handler om kondens på baksiden av søkeren.

Så kommer spørsmålet, hvor lenge burde det ta før kondensen er borte? Nå er det 5 dager siden jeg mistenker problemet oppstod, 4 dager siden jeg oppdaget det. Noe jeg kan gjøre, noe som jeg bør vite?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det fortsatt kondens, eller ar du fått skrudd på det lille hjulet ved siden av søkeren? Det er en diopterjustering som lar brillebrukerene justere søkeren skarp når de ikke bruker briller.

Tom

Se der, da ble alt bedre! Må nesten ha kommet borti og i min frustrasjon (og redsel) tenkt at kun det verste kunne ha hendt meg. Takker så mye for hjelpen. Begynte nesten å få litt vondt i magen av dette her.

Lenke til kommentar
Se der, da ble alt bedre! Må nesten ha kommet borti og i min frustrasjon (og redsel) tenkt at kun det verste kunne ha hendt meg. Takker så mye for hjelpen. Begynte nesten å få litt vondt i magen av dette her.

Kjenner følelsen ;)

Det er godt det var lett å fikse. Trøst deg med at du er ikke den første.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...