Mr_Tiger Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har lagt merke til at den siste tiden har det blitt veldig mange cheaters i mw2. Syntes det er utrolig trist. Mange barn som har fått penger til jul og bruker disse til cheats. Har egentlig aldri fattet poenget med cheats i mp spill. Har selv prøvd cheats i cod4, men syntes det ble bare dumt og så ikke noe poeng med å bruke det heller. Hva kan vi gjøre for å bli kvitt dette problemet, la oss ta en liten debatt om dette. Noen forslag? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva vi kan gjøre med det er vel minimalt, annet enn å starte en hatkampanje mot dem xD Skulle ikke IW komme med en patch eller 2 som fixer sånt a? DE som cheater er feige og tørr ikke møte oss andre trofaste og gode spillere på banen. De får ikke max ut av spillet, og vil jo bare bli hatet. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvordan ser dere at de cheater? Jeg har aldri møtt noen som jeg er 100% sikker på at cheater. Har hatt mistanker, men det er fullt mulig at de rett og slett bare er mye bedre. Har spilt på flere games med et par kompiser som har blitt skjelt ut for å cheate, men som jeg vet ikke gjør det. Virker som det er mange som roper cheater når de møter folk som er bedre enn seg. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det er sant, mange har en tendens til å anklage noen når dem dør igjen og igjen av den samme personen. Jeg har spilt mw2 3-4 ganger online, så vet ikke noe om cheating der, men på cod 4 derimot. Det var spesielt en som kalte seg December, og han var jæ*** god. Litt for god, så jeg mistenkte han for cheating. Han var på helt åpent terreng, og skøyt på noen forran seg, og jeg var et stykke bak han, og plaffa med kontrollerte kuler i overkroppen hans, men alikevel klarte han å fullføre drapet på han foran, snu seg rundt mens jeg borra kuler i han og drepe meg. Hater han fremdeles Endret 26. desember 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Cheaters er utrolig lette å se. En type cheat er aimbot som enkelt og greit viser at personen har siktet sitt lokket til hodene til motspillerne. En halvfancy version av aimboten viser at kontrollern ikke er styrt av et menneske, men bare scanner rundt etter fiender for så å lokke seg til hodene. Det som er vanskeligere å se er wallhackers, men hvis man spiller groundwar f.eks. og man kan se flere killcams så er det ganske lett å se når spilleren "observerer" at du kommer uten å ha mulighet til å gjøre det foruten wallhack'n. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg var ofte ganske usikker på hva som er cheatere før jeg og. Jeg trodde ofte at folk hadde aimbot, selv om de ikke hadde det. Men så møtte en fyr som VIRKELIG hadde aimbot. Man vet hva det er når man ser det, for å si det sånn... Jeg husker fra tiden med cod4 at jeg ofte spilte på en server hvor han som eide serveren ALLTID trodde at noen juksa. Han var skeptisk til alle som fikk en bedre ratio en 1,5 til 1 i kill til death. Han sparka mange folk derifra, uten at de hadde gjort noe annet enn å sette ham på en dårligere plass enn tredje. Og den dagen da jeg var heldig og fikk 25/10, sparka han meg og. Da jeg prøvde å gå inn på serveren etter det stod det at jeg var bannet pga cheating. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvordan ser dere at de cheater? Jeg har aldri møtt noen som jeg er 100% sikker på at cheater. Har hatt mistanker, men det er fullt mulig at de rett og slett bare er mye bedre. Jeg laget denne filmen her om dagen av en cheater (kunn 3-4 klipp) som jeg spillte med.. Utrolig kjedelig :F Filmen kan du iallefall se her: http://ingame.name/movies/mw2/ Det er litt buffering om du har "treg" linje. Filmen er på 60mb, så kan ta litt tid før du får lastet ned hele. Men der ser du iallefall lett at han har såkalt "aimbot". Men når dere blir drept av personer, så bare se i killcam om det er noe mistenkelig. Det er også mange som prøver å skjule det veldig godt..da kan det fort bli vrient. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg som trodde MW2 ikke kunne bli mer elendig, men joda nå har mått fått et stort problem med cheaters? Håper folk tar til vettet og fjerner dritet fra maskinen sin Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg som trodde MW2 ikke kunne bli mer elendig, men joda nå har mått fått et stort problem med cheaters? Håper folk tar til vettet og fjerner dritet fra maskinen sin Du regnet vel ikke med at MW2 skulle bli fri for "Cheaters"? Personlig så synes jeg Punkbuster fungerte mye bedre enn det VAC med sin "delayed ban" gjør. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg som trodde MW2 ikke kunne bli mer elendig, men joda nå har mått fått et stort problem med cheaters? Håper folk tar til vettet og fjerner dritet fra maskinen sin Du regnet vel ikke med at MW2 skulle bli fri for "Cheaters"? Personlig så synes jeg Punkbuster fungerte mye bedre enn det VAC med sin "delayed ban" gjør. Nei det trodde jeg ikke, men det ble vel brukt som et argument for å fjerne dedikerte servere. Derfor synes jeg det er festlig at spillere kommer med utsagn som "mw2 snart ødelagt av cheater!". Jeg synes også PB funker mye bedre. MW2 er phail 2 da maxxx. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Har spilt på flere games med et par kompiser som har blitt skjelt ut for å cheate, men som jeg vet ikke gjør det. Virker som det er mange som roper cheater når de møter folk som er bedre enn seg. hehe, er du helt sikker på det:) Everest og hawk sine hacks kan du t.o.m bruke på lan, slik at man ikke kan se at man cheater selv om man står bak pc og ser:) Cheatrene er ikke alltid så lett og se, for mange prøver å spille slik at man ikke skal bli lagt merke til. Egentlig utrolig hvor bra noen av hack`ene er, men det koster også mere enn spillet:) Everst og hawk ligger vel på 99$. Og en ting til slutt. PB er ikke noen problem for hackene:). i værste fall får man vente 1-2 dag på oppdatering fra hacken. De er seff lagd slik at man ikke blir tatt av pb og gir rene ss bilder, man kan heller ikke se at man bruker hack i killcam:) Skulle pb komme med en oppdatering vil man få beskjed om dette og man slår av hacken. Når man har prøvd hack selv, ser man hvor mange som bruker dette. Det er ganske lett og se andre som bruker hack, når man har et selv:) desto verre når man ikke har det selv:) Endret 28. desember 2009 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 noe sier meg cmf_tiger cheater som bare det i mw2=p isåfall er du en utroolig taper. nei, blir bra den dagen de får til noe sikkelig anticheat-system. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 noe sier meg cmf_tiger cheater som bare det i mw2=pisåfall er du en utroolig taper. nei, blir bra den dagen de får til noe sikkelig anticheat-system. hehe, det er en ting som er sikkert og det er at jeg ikke bruker cheat i mw2 og kommer heller ikke til å bruke det heller. Holdt lenge med cod4. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kan noen gi en god forklaring på hvorfor man gidder bruke aimbot? Blir du ikke bare sittende å holde inne skyteknappen? Jeg kan umulig se for meg at det er noe moro. Jeg føler iværtfall at det å få til noe spektakulert, en bra killstreak eller et kult kill, er det som gjør spillet moro. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kan noen gi en god forklaring på hvorfor man gidder bruke aimbot? Blir du ikke bare sittende å holde inne skyteknappen? Jeg kan umulig se for meg at det er noe moro. Jeg føler iværtfall at det å få til noe spektakulert, en bra killstreak eller et kult kill, er det som gjør spillet moro. Har også lurt på dette selv. Kanskje er det et desperat forsøk på å hevde seg,noe de ikke er i stand til ved bare å følge spillereglene. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Veldig mange som bruker dette i clan kamper, selv om mange benekter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå