Xell Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Har et Gforce2 MX200 kort som jeg bruker tv ut på veldig mye, men problemet er at selvom jeg har valgt analog tv og PAL på sekundær monitor setter den samme opløsning. Vanlig analog tv tar som kjent ikke mer enn 800x600 og siden jeg ønsker å ha høyere oppløsning på primær monitor er dette et problem. Jeg må sette den opløsningen hver gang jeg vil bruke tv ut. Tenkte kanskje det var lurt å installerere siste drivere, men etter å ha installert Detonator 23.11 får jeg feilmelding når jeg prøver å gå inn på Advanced settings på display instillingene (får feilmelding om en fil som ikke kan leses). Jeg får altså ikke satt opp tv ut etter at jeg har installert detonator :sad: . Har også prøvd å ionstallere TVTool men maskina fryser hele tiden. Noen som har vært borti noe lignende eller som har noen gode løsninger på problemet?? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 things that go "bump" in the dark! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå