Mala Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Valve spill dårlig ja.Da hever jeg saken min. I dette tilfellet snakker vi heller om en helt elendig porting over til PS3. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har slettet en post med et heller upassende bilde som ikke hadde noe med det aktuelle spillet å gjøre. Et forsøk på å være morsom antagelig. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvilken konsoll.... Hos oss løste vi det på denne måten. Wii - i stua på 42" TV til ( Lek og morro! og Skytespill ) 360- på et rom 32" TV til (FIFA10, Ass.Cr. etc ) PS3- på et rom 32" TV til (NHL10, Grand Turismo osv... ) PC- på eget rom m 3stk 21" skjermer, (for simulator spilling.) Og jeg synes alle konsollene er bra! Har man mulighet, så lover jeg gøy og morro med alle løsninger. xbox kan jeg gi et par minuspoeng: Koster og spille online ( tåpelig å måtte betale når andre gir gratis på slike tjenester ) Kun WEP og WPA støtte for nettverk-.. gammeldags! Ellers helt topp. PS! husk grafikk er ikke allt Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du MÅ ikke ha Wii på en 42'' Du sier at grafikk ikke er alt, men dette er kun for å provosere. Wii grafikk på så stor skjerm blir som å spille ps1 spill på ps3-en bare fordi den støtter det og ikke fordi det er gøy. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvilken konsoll.... Hos oss løste vi det på denne måten. Wii - i stua på 42" TV til ( Lek og morro! og Skytespill ) 360- på et rom 32" TV til (FIFA10, Ass.Cr. etc ) PS3- på et rom 32" TV til (NHL10, Grand Turismo osv... ) PC- på eget rom m 3stk 21" skjermer, (for simulator spilling.) Og jeg synes alle konsollene er bra! Har man mulighet, så lover jeg gøy og morro med alle løsninger. xbox kan jeg gi et par minuspoeng: Koster og spille online ( tåpelig å måtte betale når andre gir gratis på slike tjenester ) Kun WEP og WPA støtte for nettverk-.. gammeldags! Ellers helt topp. PS! husk grafikk er ikke allt Stort hus? Eller mange kids? Eller kanskje du er kidden Har selv 360/PS3/PC i stua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå