treningsnarkoman Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter en vekkerklokke. Jeg sliter med å ha mobilen som vekkerklokke, og behøver da noe annet. Jeg har sett på slike vekkerklokker som skal simulere en soloppgang. Syntest disse virket geniale, og har bestemt meg for å prøve en slik en. Jeg har kommet over 3 forskjellige: - Philips Wake Up Light HF3461/01 - Naf Naf lampe - Oregon Oppvåkningslys Den øverste koster vell 1300 eller noe. Mens derimot nr. 2, koster bare 530 kroner. Hvis lampe nummer 2 er like bra som nummer 1, er det jo mye bedre å kjøpe den billigste. Er det noen som har noe tips og innspill her? Jeg har ikke funnet ut om disse har radio som vekkefunksjon. Det er ett stort pluss dersom noen av dem nevnte har det. På forhånd takk! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 vet ikke noe om de to andre, men Philips Wake Up Light har jeg selv, og den kan absolutt anbefales, ifølge pixmania har de to andre også radio. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Men Philipslampa ser jo mye større ut i forhold til nummer 2 der ihvertfall. Tror du det har noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå