MB2 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har virkelig ikke lyst å legge meg. Har kosa meg masse med det som har vært av drikke her hjemme i kveld/natt/morgenen, og sett på ting og tang på PC'n. Vet jo at jeg egentlig "må" legge meg, men har virkelig ikke lyst. MEN - mulig samboeren kommer hjem snart, og da bør jeg egentlig være i seng, selv om han kanskje ikke skal ha noe å si i denne sammenheng... Dette er skikkelig fyllepreik, og jeg er vel mer på leting etter noe sosial kontakt enn noe annet... Så - hvis det er noen der ute som har lyst å skrive noe morsomt så tar det gjerne imot. Og fram til det går jeg å henter meg litt gløgg - som jeg har gjemt unna. Hehe! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 hehe, støtter denne Sitter her og vil ikke legge meg. Men er vel derfor jeg sitter og gamer Forza 3 og drikker Red Bull Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Forza 3 - vel, jeg er ikke noe gamer, så vet ikke hva det er. Spiller bare Battlefield 2 jeg - og Sims 3. Hehe!! Red bull hadde vært bra nå, spesielt hvis det hadde vært noe sterkt i den! hehe!! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Forza 3 er et bilspill Oh, lenge siden jeg har spillt Battlefield 2 nå. Sterkere saker i Red Bull, mener du vodka? Da blir jeg bare trøtt jeg^^ Iallefall etter veldig MYE Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Vel, har kosa meg i maaaange timer allerede, så en redbull med vodka hadde nok ikke slått meg ut. Det gjorde derimot gløggen... Har en musserende som frister, men er redd jeg blir sittende oppe ett par timer til med den. Og i løpet av den tiden er nok samboeren tilbake, og det blir ikke noe hyggelig møte... Valgets kvaler! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 hehe, snakker nå hvis jeg blir totalt wasted blir jeg trøtt Gå å legg deg da vet ? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Legge seg er kjedelig, men du har vel rett... Kjip du er da! hehe!! En røyk til iallfall, og en svensk folköl! Hehe!! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er nok det beste, natta MB2 Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Natta Silo! Takk for chatten. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Lightweights! Kjører en all-nighter her, anybody else? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ka du mener, være våken hele dagen? ^^ Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hell yeah.. Kjenner at det river i øyelokkene allerede, though Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 haha, jeg og en kompis sitter som sagt å gamer Forza 3 og har tenkt å kjøre en all-nighter. Vi sitter og prøver å lage drifte film Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) haha, jeg og en kompis sitter som sagt å gamer Forza 3 og har tenkt å kjøre en all-nighter. Vi sitter og prøver å lage drifte film Haha, da er vi visst to. Drikker red bull her og som har ligget i snøen et par timer, og koser meg med forza3 og drifting :!: btw, si ifra hvis du trenger hjelp til drifte videoen !!! Endret 26. desember 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg og har slitt med å få sove i natt, har faktisk ikke sovet enda og har heller ingen planer om det. Har brukt natten på å se Avatar, Fight Club, Paranormal Activity og spilt CoD:MW2. Kos Ja, forresten, skal starte dagen med å se Never back down og noen Rambo-filmer. Endret 26. desember 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ofc trenger vi det Akuratt nå kjører kompisen min en Toyota Truene på fujimi kaido mens jeg kjører bak og er "kamera" bil. Vi har prøvd på tandem shots, men jeg suger så det failer greit ^^ Men det kommer seg. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) OOoomg jeg begynner å kjenne det nå.. Sliter litt med å styre unna senga for å være helt ærlig Edit: ..og det var 10 spensthopp fullført. Endret 26. desember 2009 av zennox Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) OOoomg jeg begynner å kjenne det nå.. Sliter litt med å styre unna senga for å være helt ærlig Edit: ..og det var 10 spensthopp fullført. Japp, kjenner det over helle kroppen en slaks trøtt følelse, men skal klare å være oppe til kl 12, så blir det god natt's søvn Endret 26. desember 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Når jeg døgner pleier jeg å legge meg rundt 20:00, siden jeg sover ca. 17 timer da. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 OOoh, her fikk jeg netopp en laninvitasjon også. Invitasjon til et LAN som begynner i kveld. _nice_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg