Gå til innhold

Har ikke lyst å legge meg...

MB2

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig ikke lyst å legge meg. Har kosa meg masse med det som har vært av drikke her hjemme i kveld/natt/morgenen, og sett på ting og tang på PC'n. Vet jo at jeg egentlig "må" legge meg, men har virkelig ikke lyst. MEN - mulig samboeren kommer hjem snart, og da bør jeg egentlig være i seng, selv om han kanskje ikke skal ha noe å si i denne sammenheng... Dette er skikkelig fyllepreik, og jeg er vel mer på leting etter noe sosial kontakt enn noe annet...

Så - hvis det er noen der ute som har lyst å skrive noe morsomt så tar det gjerne imot.

Og fram til det går jeg å henter meg litt gløgg - som jeg har gjemt unna. Hehe! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har kosa meg i maaaange timer allerede, så en redbull med vodka hadde nok ikke slått meg ut. :) Det gjorde derimot gløggen... Har en musserende som frister, men er redd jeg blir sittende oppe ett par timer til med den. Og i løpet av den tiden er nok samboeren tilbake, og det blir ikke noe hyggelig møte... Valgets kvaler! :roll:

Lenke til kommentar
haha, jeg og en kompis sitter som sagt å gamer Forza 3 og har tenkt å kjøre en all-nighter. Vi sitter og prøver å lage drifte film :lol:

Haha, da er vi visst to. Drikker red bull her og som har ligget i snøen et par timer, og koser meg med forza3 og drifting :!: btw, si ifra hvis du trenger hjelp til drifte videoen !!!

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Jeg og har slitt med å få sove i natt, har faktisk ikke sovet enda og har heller ingen planer om det. Har brukt natten på å se Avatar, Fight Club, Paranormal Activity og spilt CoD:MW2. Kos :)

Ja, forresten, skal starte dagen med å se Never back down og noen Rambo-filmer.

Endret av Sattern
Lenke til kommentar
OOoomg jeg begynner å kjenne det nå.. Sliter litt med å styre unna senga for å være helt ærlig :p

Edit: ..og det var 10 spensthopp fullført.

Japp, kjenner det over helle kroppen en slaks trøtt følelse, men skal klare å være oppe til kl 12, så blir det god natt's søvn :D

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...