Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har problemer med damas fortid!

Gjest gjestegjest00

Anbefalte innlegg

Gjest peopleperson!

yo! jeg ser på hele diskusjonen her å føler jeg er i samme båt som mange andre. Dama mi har hatt sex med over 30stk, å jeg kan fra tid til annen slite litt med tanken på det. Jeg vet egentlig ikke om det er selve tallet som irriterer meg eller når tanken streifer inn på hva ho helt konkret har gjort. her snakker vi f.eks om å ha sex med 3 dudes samtidig, på dritfylla. Det har jo mye med hvor ho har vært også, for som hun har sagt selv så var hun jo på reise rundt jorden i 6mnd og hadde generelt en innstilling om 'hvorfor ikke?'. Å det kan jeg jo forstå egentlig, jeg hadde jo gledelig hatt sex med 3 kvinner om jeg kunne det? Men til syvende å sist så hjelper deg ikke meg eller deg å tenke på hva dama har gjort før, da ender vi bare opp med å ødelegge et helt funksjonelt forhold som bare har litt svin på skogen. Man finner ingen damer nå til dags som sparer seg til de møter den rette, å uansett hvem du noen gang finner så vil den dama ha hatt sex med andre før deg. Har det virkelig noe å si om det er 8 eller 100? Det har kanskje litt å si for selvfølelsen din, men da er det jo snarere du som er usikker på deg selv å dine prestasjoner fremfor hva hun har gjort. En kompis av meg sa en gang; 'da har dama di bare vært borti så mange dudes, å endte opp med å ditche dem men være med deg'. det tror jeg er en mer 'korrekt' måte å se det på ;) håper dette hjalp deg litt iaff!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har damen få partnere og er jævlig kresen på gutter, er det bare enda større score å få napp. Er ikke like kult å få napp hos en jente som alle kompisene dine har fått napp hos (satt på spissen).

:yes: Helt enig.

Man finner ingen damer nå til dags som sparer seg til de møter den rette

Å, gjør man ikke ? I beg to differ..

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

joda selvfølgelig kan man møte en dame som venter på den rette. Men såvidt jeg vet om gutter rundt meg så vil de ha en dame som ikke har pult mange, men som allikevel ikke er helt grønn når det kommer til sex. Det blir litt pose&sekk-attitude. Enten må man forstå at for at dama skal ha erfaring så må ho faktisk ha prøvd å ha sex med noen, og samtidig så må man bare innse at siden dudes i dagens norge går ut på byen for å få seg noe så er det ikke så fjernt å tro at damer gjør det samme. Det er min mening da, alle må jo bare finne ut hva som funker for dem :)

btw så trenger det ikke være slik at dama er en 'tøs' selvom ho har hatt sex med mange. Og det trenger heller ikke være slik at ho har hatt seg med mange av kompisene dine, for verden er stor å det er mange mennesker å ta av. Mange damer er jo helt gærne når de kommer til syden, så at tallene kommer oppimot 20 er ikke så veldig fjerne egentlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...