MikkelRæv Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hei har lurt litt på å oppgradere noen essensielle komponenter i min spill pc. Synes det går litt tregt og må sette på medium eller lav innstilling for at det ikke skal hakke alt for mye under de heftigste kampene. Har i dag pc med : 6gb kingston ddr2 pc5300 minne. Nvidia gts 8800 skjermkort asus P5QL hovedkort socket 775 core2duo E6600 prosessor har sett litt rundt og lurt på å kjøpe prosessor og skjermkort: core2quad Q9550 prosessor socket 775 og Radeon HD 5870 skjermkort. Lurer på om ram/hovedkort blir flaskehals til de nye komponentene. At de nye blir overkill? Takker for innspill. Sitter på flyplass med mobil så kan ikke linke noe. Kaj Edit: Satt inn link til komponentene Endret 27. desember 2009 av kajmikk Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gå på komplett og finn oppgraderings pakker og link til du kommer tilbake så ser vi bedre ^^ Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) så du vil annbefale oppgraderingspakken til koplett istede for det jeg lista opp? Dessuten har jeg hovedkort så blir litt sløsing å kjøpe et nytt? Endret 27. desember 2009 av kajmikk Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 så du vil annbefale oppgraderingspakken til koplett istede for det jeg lista opp?Dessuten har jeg hovedkort så blir litt sløsing å kjøpe et nytt? Må nok bruke intel du ja, NB!!! Du må velge riktig prosessor til hovedkortet ditt, grafikk kort er bra og anbefaler det. visst du skal ha crossfire anbelafer eg 2 XFX Radeon HD 4890 1GB GDDR5 kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå