EMS15 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Så nettopp en tilsvarende post, så tenkte jeg kunne lage en lik en. Jeg PvPer og har allerede Gladius, MageFever, og MageAlert. Hvilke flere anbefaler dere? (Vet at det finnes en AddOn tråd, men lettere på denne måten. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Til PvE så må du i hvertfall ha decursive. Powerauras er også et stort pluss. Men til PvP er jeg ganske usikker gitt. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) drtracker? Aldri hørt om. Fant den ikke på Curse Client så googler den litt senere:p Noen som vet hvilke addon som viser target's silence effects som er på cooldown? Edit: Fant den nå. Diminishing Return Tracker hvis noen lurte. Denne kan bli bra. Endret 26. desember 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Til PvE så må du i hvertfall ha decursive. Powerauras er også et stort pluss. Men til PvP er jeg ganske usikker gitt. Fikk aldri Powerauras til å funke =/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva var det du ikke fikk til å funke? Er rimlig enkel å forstå. Begynner bare med å skrive inn /powa -> New -> Velger Texture o.l. -> Velger om det er Buff/deBuff etc -> ???= bytt ut med navn på buff/debuff etc. Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Her er noen addons jeg brukte til magen min: Scorchio! 2 powerauras quartz(cast bar) Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bruker selv disse: Scorchio! 2, portalbox,, omen threat meter og rangecolors. Gnerelt for alle characterer så er Titan panel, postal, onebag, dominos, Deadly boss mode, recount og prat ganske så greie. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Kan dere si hva AddOnsa er til også? :] Kan jo selvfølgelig gå inn på Curse og lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå