bajast Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Heisann, jeg har en bil som ble avskiltet for ca 6mnd siden, men jeg har ikke hatt tid til å fått skiltene tilbake, men grunnen til at den ble avskiltet var at jeg ikke hadde betalt heile årsavgiften, hva må jeg gjøre for å få tilbake skiltene ? På forhånd, Takk Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 6mnd? og ikke hatt tid?, har du ikke savnet å kjøre bil da? jaja.. bare betale årsavgiften for dette året og hent skilta dine hos bilsakyndig.. itte no problem Lenke til kommentar
bajast Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 6mnd? og ikke hatt tid?, har du ikke savnet å kjøre bil da? jaja.. bare betale årsavgiften for dette året og hent skilta dine hos bilsakyndig.. itte no problem Har ikke lappen, men har venner som kjører for meg fortia Men bilen skulle vært på eu-kontroll i august elns, men er det bare å ringe til biltilsynet og slikt ? Har betalt årsavgifta, men har ikke gjort slikt før så vet ikke hva e skal gjøre.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Bilen må selvsagt ha godkjent EU-kontroll for å få tilbake skiltene ... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Få bilen EU-godkjent, dra innom biltilsynet, betal gebyr (for at bilen ble avskiltet) så får du tilbake skiltene. Lenke til kommentar
VeronikaJeanette Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis det er over 6mnd så må du også betale for nye skilt, da de gamle er makulert. Skilter blir bare oppbevart 6 mnd. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jepp... årsavgiften må betales, bilen må eu-godkjennes, og du må betale et påskiltingsgebyr på 1000kr samt bestille nye skilt. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ehh 1000 kr? jeg betalte bare 120 kr for å få ut skiltene? men da var det forrige eier som leverte inn skiltene pga han ga opp prosjektet sitt. og det tok nesten 1 år før jeg var å fikk ut skiltene. fikk de nye eu skiltene. betalte 120 kr. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ehh 1000 kr? jeg betalte bare 120 kr for å få ut skiltene? men da var det forrige eier som leverte inn skiltene pga han ga opp prosjektet sitt. og det tok nesten 1 år før jeg var å fikk ut skiltene. fikk de nye eu skiltene. betalte 120 kr. Er ikke noe påskiltingsgebyr om de er levert inn frivillig, og årsavgiften var da tydeligvis betalt. Men bare nye skilt i seg selv, når de gamle er makulert, trodde jeg kom på mer enn 120,- Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg betalte 100 for plastskiltene for en liten stund siden.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Metallskiltene kostet 450, mener jeg å huske, men etter at det ble innført plast-skilt (huff og huff), sank (!) faktisk prisen til 100 kroner. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 De steg raskt igjen til 260 for parret, det vil si 130 kr. pr. skilt. De er også lette å feste da rammen i seg selv ser ut som skiltholder. Selv kjøpte jeg to pakker med industriborrelås fra clasern for å feste disse. Fungerte ypperlig. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 hæ? 130 pr skilt? jeg betalte 120 kr for å få begge skiltene. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er du blitt avskiltet så er det et gebyr på 1200kr. http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+sa...ing+og+avgifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå