Lommebok Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Heisann og god jul. Jeg har 2 steam kontoer, hadde det vært mulig og overført alle spill over til den ene fra den andre? Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg tror ikke det egentli er mulig.. Men jeg hadde to kontoer før, den ene med CS 1.6 og den andre med HL2 / source Jeg bytta E-post til samme E-post på begge, og pluttselig var CS og CS:S på samme konto. Ulempen var at den ene kontoen forsvant plutselig(Sletta) og jeg vet ikke om andre spill ville fulgt med over.. Edit: IKKE gjør det jeg gjorde.. Det er litt for risky vil nå jeg si... Endret 26. desember 2009 av SLiks Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har vært i kontakt med Steam angående det der... Det går ikke... Jeg må pent logge meg på 2 forskjellige kontoer... Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 takk for svar. Skal prøve den tingen du gjorde jeg, Sliks ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå