-sparks- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Ser dette greit ut? Har Ati hd 4890, noen disker og andre kjekke(relativt gamle) ting fra før Har begrenset meg til komplett.no for simplicity.. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...C7-5542CD4E5AA8 Er spesielt nervøs på minnet. -sparks Endret 26. desember 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Må jo ha PSU og kjølere etc... ser jo greit ut men ville nok ikke kjøpt allt hos komplett.. de holder relativt høyre priser. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) PSU har jeg allerede. Kjøler håper jeg å klare meg med standard, skal ikke overklokke (med mindre prosessoren tjener veldig mye på det ) Det viktigste er at spes RAM og hovedkort går godt sammen. Endret 26. desember 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) PSU har jeg allerede. Kjøler håper jeg å klare meg med standard, skal ikke overklokke (med mindre prosessoren tjener veldig mye på det ) Det viktigste er at spes RAM og hovedkort går godt sammen. hmm AMD har jo godt med GHZ... så trenger nok ikke overklokking Endret 27. desember 2009 av cocopara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå